خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد ؛ گرگانی‌ها بر بام بسکتبال ایران

پس از پیروزی در دیدار چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال ایران و ۳ بر ۱ شدن نتیجه‌ی سری فینال به نفع گرگانی‌ها، شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

به گزارش انصاف ورزشی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در دیدار چهارم فینال این فصل، با نتیجه‌ی ۹۵بر ۸۸ از سد ذوب‌آهن اصفهان بگذزد تا برای دومین فصل متوالی بربام بسکتبال ایران بایستد.

طبق معمول و به مانند فصل گذشته پری پتی نقش اول قهرمانی گرگانی‌ها را ایفا کرد و توانست با کسب ۴۱ امتیاز در دیدار فینال  و نمایشی دلپذیر بازهم گرگانی‌ها را از شادی سرمست کند. این پوینت گارد آمریکایی حالا محبوبیت عجیبی میان گرگانی‌ها به دست آورده است

البته از بازی بی‌نظیر محمدجمشیدی نیز در طول فصل و همچنین بازی‌های فینال نباید به سادگی گذشت، این بازیکن ملی پوش بسکتبال ایران در طول این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ و از عوامل اصلی قهرمانی شهرداری گرگان بود.

گفتنی است مهران حاتمی سرمربی باتجربه‌ی شهرداری گرگان نیز تاثیر بسزایی در این موفقیت‌ها دارد و حضور او بر روی نیمکت این تیم وزنه‌ای بزرگ برای شهرداری محسوب می‌شود

باید به این نکته نیز اشاره کرد که فرزاد کوهیان و شاگردان او در ذوب‌آهن اصفهان نیز فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند ولی با وجود درخشش بازیکنانی چون آرمان زنگنه، سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی نتوانستند قهرمان لیگ بسکتبال ایران شوند و برای دومین سال پیاپی شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.

هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه‌ی مشهور ایرانی و همچنین عارف غلامی باریکن گلستانی استقلال، از تماشاگران ویژه‌ی این بازی بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا