خرید تور تابستان ایران بوم گردی

المنار از ترور بشار اسد خبر داد [+تکمیلی: تکذیب شد]

خبرگزاری ایسنا نوشت:

«شبکه المنار لبنان صبح امروز (دوشنبه) در خبری فوری از تلاش برای ترور بشار اسد در حالی که قصد حضور در مسجد جامع الحسن برای اقامه نماز عید فطر را داشت، خبر داد.

شبکه المنار با اعلام این خبر گفت، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با این حال در سلامت کامل مورد استقبال شهروندان حاضر در مسجد جامع الحسن واقع در منطقه المیدان دمشق قرار گرفت.

در همین زمینه، منابع امنیتی سوری به جزئیات ترور نافرجام اسد اشاره‌ای نکردند اما از فیلم‌های منتشر شده از لحظه قبل از ورودش به مسجد و استقبالش از سوی شهروندان و در حین اقامه نماز عید سعید فطر در میان نمازگزاران مشخص می‌شود که وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

همچنین، اسماء اسد، همسر رئیس جمهور سوریه اظهار داشت: نیروهای ما عاملان حمله ناجوانمردانه را در تمام مناطق سوریه تحت پیگرد قرار خواهند داد».


خبرگزاری ایسنا ساعاتی پس از انتشار این خبر، متن زیر را جابگزین آن کرد:

«برخی منابع خبری صبح امروز (دوشنبه) به نقل از المنار در خبری مدعی شدند که پیش از حضور بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در مراسم اقامه نماز عید فطر در دمشق، اقدامی برای سوء قصد علیه وی صورت گرفته است. با این حال چنین خبری در سایت المنار وجود نداشته و خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیر اشاره‌ای به چنین چیزی نکرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سانا، رئیس جمهور سوریه صبح امروز در نماز عید سعید فطر در مسجد جامع الحسن در منطقه المیدان دمشق شرکت کرده است.

اسد مراسم نماز را به همراه وزیر اوقاف و برخی مسئولان کشوری، احزاب و تعدادی از اعضای پارلمان و علمای دینی و نیز جمعی از شهروندان به جای آورده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سیاست مماشات یعنی اینکه اقایی که بخاطر استفاده از بمب شیمیایی علیه کودکان باید پشت میله های زندان باشد میان تو مسجد نماز می خونه. مماشات باعث شد هیتلر براحتی بتواند در اروپا جولان دهد در صورتی که اگر با اولین نشانه های شرارت سرجایس نشانده بودن الان نه چندین میلیون در جنگ جهانی کشته شده بودن نه هولوکاستی بود نه بمب اتم بر سر ژاپن می خورد.اگر پوتین را در همان سوریه که تجاوز کرد جلوش می ایستادن الان این همه در اوکراین مصیبت نمی دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا