خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401

من یونایتد و برنتفورد امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

منچستر که حالا 55 امتیازی است و در رده ششم جدول کمترین امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد و شاید بهتر باشد که انرژی خود را صرف حفظ سهمیه لیگ اروپا کند. برای پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401

این روزها و با درخشش کریستین اریکسن کمتر به سامان قدوس هافبک باکیفیت ایرانی در برنتفورد بازی می‌رسد اما در عوض شاگردان توماس فرانک برخلاف دیگر تیم صعود کرده به لیگ جزیره یعنی نوریچ هنوز توانسته موقعیت خود را در میانه جدول حفظ کند.

از سوی دیگر منچستر این روزها یا پیروز نمی‌شود یا اگر بشود نتیجه تلاش‌های کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی است که از 9 گل آخر من یونایتد در همه رقابت‌ها 8 گل را شخصا به ثمر رسانده است.

منچستر در 5 بازی آخر خود تنها 1 پیروزی برابر نوریچ داشته و سه نقابل را برابر اورتون، لیورپول و آرسنال واگذار کرده و با چلسی نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده است.

از سوی دیگر برنتفورد در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده است. حاصل دو تقابل پیشین دو تیم هم یک تساوی 2 بر 2 و یک پیروزی 3 بر 1 برای من یونایتد بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و برنتفورد 12 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401 از sky sports

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401 از BT Sport

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد برنتفورد 12 اردیبهشت 1401 از Sport TV

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا