خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس فینیکس سانز پلی‌آف NBA

فینیکس سانز و دالاس ماوریکس از ساعت 6:30 صبح 13 اردیبهشت به مصاف هم می‌روند. پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس فینیکس سانز را با ما ببینید.

تیم‌های اول و چهارم کنفرانس غرب در طول فصل عادی، با حذف دو تیم پلیکنز و یوتا جز به مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب رسیده‌ و امشب در اولین دیدار پلی‌اف در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس فینیکس سانز

سانز در طول فصل عادی NBA با درخشش ستارگانی چون کریس پال و دوین بوکر با 64 پیروزی و 18 شکست صدرنشین کنفرانس غرب شد و در مرحله اول پلی‌آف گرچه با اندکی دشواری، اما نهایتا در مجموع با برتری 4 بر 2 بر پلیکنز پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید.

از سوی دیگر دالاس ماوریکس رده چهارمی با 52 پیروزی و 30 شکست نهایتا در پایان فصل عادی چهارم شد و در پلی‌آف در مرحله اول موفق شد با نتیجه مشابه 4 بر 2 بر تیم پنجم کنفرانس یعنی یوتا جز فائق آید تا به نیمه‌نهایی و تقابل با فینیکس برسد.

بخش عمده موفقیت‌های دالاس در طول فصل عادی و البته مرحله اول پلی‌آف مدیون درخشش لوکا دونچیچ ستاره اسلونیایی‌تبار این تیم بود و طرفداران این تیم امیدوارند درخشش او در تقابل با سانز هم ادامه داشته باشد.

برای تماشای پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس و فینیکس سانز در بازی اول نیمه‌نهایی پلی‌آف NBA در ساعت شروع بازی یعنی 6:30 صبح 13 اردیبهشت از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال nba ماوریکس سانز 13 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا