خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بلیت فروشی استقلال سپاهان آغاز شد؛ اولین بازی با تماشاگر در نقش جهان پس از مدتها

بازی بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر قرار است به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود و از این رو از ساعاتی پیش بلیت فروشی استقلال سپاهان آغاز شد.

به گزارش انصاف ورزشی بازی مهم دو تیم بزرگ فوتبال ایران یعنی استقلال تهران و سپاهان اصفهان قرار است روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شود. از ساعاتی پیش دو سایت www.basa.ir/ticket و www.sepahansc.ir به عنوان پایگاه بلیت فروشی سپاهان و استقلال انتخاب شده‌اند اما طبق معمول سامانه‌های بلیت فروشی فوتبال ایران پس از هجوم کاربران یا از دسترس خارج می‌شوند یا بسیار بسیار کند عمل می‌کنند که این موضوع در این چند ساعت نیز اتفاق افتاده است.

البته با تمام کم و کاستی‌ها بازگشت هواداران به اماکن ورزشی به معنای بازگشت شور و نشاط به استادیوم‌های ورزشی است که مسلما اتفاق خوب و خوشحال کننده ای محسوب می‌شود.

گفتنی است به مانند تمام دیدارهای با تماشاگر پس از شیوع کرونا در کشور، ظرفیت حضور تماشاگران در این بازی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه خواهد بود که سهم نود درصدی آن برای هواداران اصفهانی و سهم ده درصدی آن متعلق به هواداران آبی‌های پایتخت خواهد بود.

این بدین معنا است که ۱۹ هزار بلیت برای هواداران سپاهان و دو هزار و صد بلیط برای هواداران استقلال تخصیص داده شده است. این دیدار مهم که می‌تواند در روشن شدن تکلیف قهرمانی نیز موثر باشد، اولین دیدار با حضور تماشاگران در نقش جهان اصفهان پس از مدتهاست که همین امر به جذابیت بازی خواهد افزود. حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه‌ی این دیدار سنتی و مهم فوتبال ایران به نفع کدام تیم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا