خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام رهبر جبهه مقاومت مردمی هرات به مناسبت عید فطر

امیر اسماعیل خان، رهبر جبهه مقاومت مردمی هرات، در پیامی به مناسبت عید فطر تاکید کرد: سوگمندانه، ملتی به نام دین قربانی جریان‌های افراطی و خوارج زمان می‌گردند که در راه دفاع از دین و مقدسات همه نوع قربانی را پذیرفتند اما دین، عزت و آزادی‌شان را معامله نکردند.

متن این پیام به نقل از هرات آنلاین در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام رهبر جهاد و مقاومت الحاج امیر محمد اسماعیل به مناسبت حلول عید سعید فطر

عید سعید فطر، سمبل پیروزی انسان در مبارزه با نفس اماره بالسوء و تمرین خویشتن‌داری و تقوا به عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم عزت‌مند و رنج دیده‌ی افغانستان مبارک باد.

ماه مبارک رمضان بدون شک فرصتی بود برای باز اندیشی آنچه در سطح فردی و جمعی انجام می‌دهیم و مجالی برای اصلاح کج رفتاری‌ها و کج اندیشی‌هایی که موجب درد و رنج بیشتر انسانها می‌گردد.

رمضان یعنی سوختاندن ناراستی‌هایی که آدمی را اسیر خود می‌کند و از خدایی بودن و رنگ خدایی داشتن دور میسازد و عید، یعنی بازگشت به خویشتن خویش و جشن شکوهمند اصلاح خود.

بدون شک زمانی به معنای واقعی، روزه دار بوده‌ایم و مستحق عید گرفتن هستیم که به ارزشها، رازها و رمزهای نهفته در این فریضه الهی و جشن دینی پی ببریم و عامل به آن بوده باشیم.

ملت دردمند ما در سال جاری متاسفانه در حالی به طرف عید می‌روند که علاوه بر فقر و فلاکت روز افزون و عدم وجود حاکمیتی پاسخگو و مسوولیت‌پذیر، صدها تن از مسلمانان روزه‌دار آنهم اغلب در مساجد و خانقاه‌ها و مراکز آموزشی؛ مورد حملات وحشیانه و غیر انسانی قرار گرفتند و تکه پارچه شدند.

دردی جانکاه و استخوان‌سوز که هیچ زبانی را یارای وصف آن نیست و چاره‌ای جز التجا به حضرت حق در این لیالی مبارک برای نجات از این مصیبت عظیم نمی‌باشد.

سوگمندانه، ملتی به نام دین قربانی جریان‌های افراطی و خوارج زمان می گردند که در راه دفاع از دین و مقدسات همه نوع قربانی را پذیرفتند اما دین، عزت و آزادی‌شان را معامله نکردند.

اطمینان کامل داریم که این شب ظلمانی و سیاه نیز به پایان خواهد رسید و دیری نخواهد پایید که بساط عدل و علم و داد دامن بگستراند.

شایسته است در این روزهای متبرک هر کدام ما جویای احوال یتیم‌ها، مساکین و مستمندان شویم و در حد توان برای رفع مشکلات شان آستین همت بالا زنیم.

فرارسیدن خجسته عید سعید فطر را بر همگان به ویژه خانواده های معظم شهدا بویژه خانواده های داغدار حوادث ناگوار این ماه مبارک رمضان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

و من الله التوفیق

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا