خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امباپه در رئال ؛ ستاره فرانسوی به مادرید خواهد رفت

ماه‌هاست که خبر لینک شدن ستاره جوان فوتبال اروپا به رئال مادرید به گوش می‌رسد. اکنون به نظر حضور امباپه در رئال قطعی به نظر می‌رسد.

کیلیان امباپه ستاره جوان فرانسوی تیم پاری سن ژرمن بارها از این صحبت کرده که از کودکی عاشق تیم رئال مادرید است و آرزویش پیوستن به این تیم است.

قرارداد امباپه در پایان این فصل تمام خواهد شد و او با قراردادی آزاد می‌تواند به رئال مادرید بپیوندد. رئال سال گذشته نیز پیشنهاد خرید این بازیکن را با مبلغی هنگفت داده بود، اما تیم پاری سن ژرمن به امید راضی کردن این بازیکن به ماندن از خیر آن پیشنهاد گذشت.

اکنون به نظر می‌رسد، پاری سن ژرمن باید به صورت رایگان امباپه را تقدیم تیم مادریدی کند و تلاش مدیران پاری سن ژرمن و حتی رئیس جمهور فرانسه در نگه داشتن این بازیکن بی فایده بوده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از بیلد، امباپه بازیکن تیم ملی فرانسه برای پیوستن به رئال مادرید در فصل آینده، با این تیم به توافق رسیده است. 

بیلد ادعا می‌کند که امباپه پس از خودداری از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید خواهد شد و دستمزد پرداختی رئال به وی، مرد فرانسوی را به پردرآمدترین بازیکن جهان بدل خواهد کرد.

همچنین در بخش دیگری از این خبر، تاکید شده که حضور امباپه در رئال قطعی است و تنها موضوع قابل بحث زمان اعلام رسمی آن است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا