خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش استفاده امکان ویرایش توییتر

دیجیاتو نوشت:دکمه ویرایش توییتر یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود که کاربران از چندین سال قبل آن را درخواست کرده بودند و حالا در حال تبدیل شدن به واقعیت است. اکنون یکی از منابع معتبر ویدیو و تصاویری از این قابلیت توییتر به اشتراک گذاشته است که نحوه نمایش و عملکرد آن را نشان می‌دهد.

«جین منچون ونگ» (Jane Manchun Wong) منبع شناخته شده توییتر که معمولا قابلیت‌های مخفی اپلیکیشن‌ها را فاش می‌کند، این بار به سراغ دکمه ویرایش توییتر رفته است. طبق ویدیویی که توسط او به اشتراک گذاشته، بخش ویرایش مطابق با انتظار بسیاری از کاربران، ساده است. در تصویر متحرک زیر می‌توانید نحوه کار این دکمه را مشاهده کنید.

نحوه نمایش دکمه ویرایش توییتر

دکمه ویرایش توییتر

همانطور که در فایل بالا قابل مشاهده است، کاربران با دکمه‌ای تحت عنوان «ویرایش توییت» روبرو خواهند شد که در منوی سه نقطه‌ای قرار دارد و با انتخاب آن ویرایشگر مربوط به ویرایش توییت برای شما باز خواهد شد.

شاید برای شما هم سوال باشد که پس از ویرایش توییت‌ها چه اتفاقی می‌افتد و فالوورهای شما آن‌ها را چگونه مشاهده خواهند کرد؟ طبق تصویر ارائه شده توسط ونگ، دکمه کوچکی تحت عنوان «Edited» در هر توییت وجود خواهد داشت که با کلیک روی آن، صفحه تاریخچه ویرایش‌ها باز خواهد شد که تمام نسخه‌های قبلی توییت را نشان می‌دهد.

دکمه ویرایش توییتر

همچنین زمانی که کاربران در حال مشاهده نسخه‌های قدیمی و ویرایش شده یک توییت هستند نیز، نسبت به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، در این شرایط، گزینه‌ای تحت عنوان «نسخه جدیدی از این توییت وجود دارد» به کاربران مشاهده خواهد شد. همچنین با کلیک روی آن‌، جدیدترین نسخه توییت نمایش داده خواهد شد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد پس از انتشار یک توییت، تنها 30 دقیقه فرصت دارید تا از این قابلیت استفاده کنید. پس از انتخاب دکمه ویرایش توییت، پنجره‌ای باز می‌شود که محتوای اصلی شما را شامل می‌شود و می‌توانید آن را به نحوه دلخواه خود تغییر دهید. با این وجود، می‌توان گفت که قابلیت ویرایش توییت فقط برای غلط املایی در نظر گرفته شده نیست.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز هیچ توییت کاملا ویرایش شده‌ای در حساب ونگ وجود ندارد، بنابراین موارد عنوان شده در این گزارش کاملا آزمایشی هستند. «الساندرو پالوزی»، دیگر کارشناس اپ شناخته شده نیز اوایل ماه جاری تصاویری از قابلیت در دست توسعه توییتر منتشر کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا