خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اگر شما روشنفکرید من متحجرم»

محمد تاجیک، روزنامه‌نگار حوزه سینما، در یادداشتی نوشت:

این حواشی حضور آقای پرستویی در آمریکا، چهره واقعی بخشی از جریانات اپوزیسیون را به خوبی نشان داد.

انقلاب سال ۵۷، با حضور آن همه آدم حسابی و باسواد و درجه یک، از آیت الله طالقانی و بازرگان و شهید بهشتی و …. و با شعارهای زیبا ودرجه یک و آرمانهای و دیدگاههای متعالی، الان به اینجا رسیده است، این جریانات اپوزیسیون هنوز به حکومت نرسیده می‌خواهند پدر مخالفان خود را در بیاورند و همه را بگیرند و بکشند و …..

خود همین‌ها منتقد هستند که چرا حکومت اعدامهای سال ۶۷ را راه انداخت …خود شما هنوز نیامده، می‌خواهید همه را بکشید و بگیرید و اعدام کنید.

سام رجبی همین کشتی گیری که قصد تحریک آقای پرستویی را داشت به کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری قصد رأی دادن داشتند بدترین توهین‌ها را کرد. خود من در انتخابات پارسال رأی ندادم ولی این وحشی‌ترین رفتاری هست که بخواهی به کسانی که رأی داده‌اند توهین کنی.

همین آقای رجبی در توییترش عملاً دین اسلام را زیر سؤال برده و رسماً آن را دینی جعلی معرفی کرده است. اگر با جمهوری اسلامی مشکل دارید چرا می‌خواهید دین اسلام را با آن همه طرفدار زیر سؤال ببرید؟ مگر اسلام فقط اسلام جمهوری اسلامی است.

در این سال‌ها که اخبار بسیاری را با دقت رصد می‌کنم ندیدم حتی سران مثلاً اسرائیل و کشورهای اروپایی نیز درباره دین اسلام این چنین حرف بزنند، اتفاقاً آنها اگر مشکلی دارند مثلاً با جمهوری اسلامی است.

الان دیگر آقای پرستویی مهم نیست. بخشی از جریانات اپوزیسیون خارج از کشور واقعاً آدمهای باسواد و محترمی هستند ولی بخش دیگری از جریانات واقعاً وحشی و غیر قابل تحمل، خطرناک و…. هستند.

به این دوستان باید گفت اگر شما روشنفکر هستید ما متحجریم و به این متحجر بودن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا درست نیست که بگیم سام رجبی یعنی اپوزیسیون مثل این میمونه سعید قاسمی رو نماد مجموع اصولگرایان و اصلاح طلبان بدونیم

    5
    6
  2. با سلام. یعنی افرادی مثل سام رجبی، مسیح علی نژاد، فخر اور و… کارهایی انجام می دهند و شخصیتی دارند که ادم می گوید بابا هزار رحمت به رائفی پور, حسن عباسی و …. خدایا شکرت!

    11
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا