خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قاضی لب پرتگاه جهنم است»

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: قضاوت از شغل‌های حساس جامعه و بنابر سفارشات، قاضی لب پرتگاه جهنم است، اگر قاضی ذره‌ای از حق عدول کند باید در پیشگاه حق پاسخ‌گو باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که همه ما خدمتگذار مردم هستیم، عنوان کرد: خلوص نیت و اخلاص لازمه خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر این‌که همه ما باید توجه داشته باشیم خادم مردم هستیم، گفت: امام خمینی (ره) به ما یاد دادند که اگر به من خادم بگویید بهتر از این است که رهبر بگویید که این فرمایش ایشان حجت را برای همه ما تمام کرد.

این مسئول با بیان این‌که همه ما باید سعی کنیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، ادامه داد: امام حسین (ع) به ما آموختند حوائج مردم در نزد ما از نعمت‌های خداوند است که این روایت سیدالشهدا (ع) باید تابلو شده و در اتاق همه مسئولان نصب شود.

وی با بیان این‌که حاجت روا کردن مردم و دل دادن به حرف آن‌ها از عباداتی است بعد از نماز و واجبات اولیه نظیر ندارد، ادامه داد: باید با روی گشاده با مردم برخورد کنیم.

بهرامی با اشاره به این‌که همه هم و غم دشمن این است که اتحاد ما را به هم بزند، گفت: باید به دور از این‌که از چه طایفه یا قومی هستیم به خدمت‌رسانی بپردازیم.

وی با تاکید بر این‌که صفت خدمت‌گزاری را باید در درون خودمان پرورش دهیم، گفت: مردم ارباب‌رجوع ما بوده و ما خادم آن‌ها هستیم، لذا باید تلاش کنیم دل مردم را با خود همراه کرده و دعای خیر آن‌ها را به دنبال خود داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به این‌که قضاوت از شغل‌های حساس جامعه بوده و بنابر سفارشات، قاضی لب پرتگاه جهنم است، ادامه داد: اگر قاضی ذره‌ای از حق عدول کند باید در پیشگاه حق پاسخ‌گو باشد.

این مسئول با تاکید بر این‌که همه ما باید در مسیر حق حرکت کنیم، گفت: خداوند متعال انسان را مورد کرامت خود قرار داده است، پس انسان‌ها باید مورد کرامت ما نیز قرار گیرند.

بهرامی با اشاره به این‌که رمز ارزش انسان تعقل او است، بیان کرد: انسان باید با قوه تعقل خود حق را ببیند و بشناسد، آن‌گاه خواهد دید که چه کسی در مسیر حق و چه کسی در مسیر باطل است.

وی با اشاره به این‌که همه ما پیرو یک‌ مکتب و مسیر هستیم، بیان کرد: قرآن کتاب ما و ائمه‌اطهار (ع) چراغ مسیر ما هستند.

بهرامی با اشاره به این‌که مشکل دنیا این است که رهبر و راهور ندارد، اظهار کرد: کسانی هستند که می‌خواهند با زور دنیا را درست کنند که این امر شدنی نیست، زیرا ظلم دوام ندارد.

وی گریزی به خلقت انسان توسط خداوند زد و گفت: از دیدگاه خداوند، انسان به سبب قوه تعقل دارای ظرفیت بزرگی است که خداوند انسان را جانشین خود در دنیا قرار داد.

این مسئول ادامه داد: همه ما نمایندگان نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید بندگی خدا را کرده و از خدمت‌رسانی صادقانه دریغ نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به تنوع اقلیمی و آب و هوایی در کشور، افزود: ایران ما گلستان است، به شرطی که همه ما در مسیر خدمت‌رسانی حرکت کنیم.

بهرامی با اشاره به این‌که تسریع در کار و جهادگونه عمل کردن باید سرلوحه کار مسئولان به‌ویژه در دادگستری‌ها قرار گیرد، گفت: با توجه به نقش سازنده کشاورزان در کشور باید از کشاورزی حمایت کرده و محصولات آن‌ها به‌موقع خریداری شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این‌که قلب جای خدا است، گفت: حاکمیت و بندگی خدا در دل امام حسین (ع) سبب شد که ایشان حتی در گودال قتل‌گاه نیز گفتند خدایا راضی‌ام به رضای تو.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه ریاست قوه قضائیه کمر همت بسته‌اند برای این‌که همه مسیر درست را بروند، افزود: در این راستا پیشگیری باید در اولویت باشد.

این مسئول با اشاره به این‌که پیشگیری در شهرستان‌ها به مراتب راحت‌تر است، گفت: باید با عزم جهادی به سمت اشتغال‌زایی حرکت کرد.

وی با اشاره به این‌که کشور ما امروز در جهان در اوج عزت و قدرت قرار دارد، ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکایی که به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود با موشکی مورد اصابت قرار گرفت که ساخت کشورمان بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا