خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی فولاد و گل گهر سیرجان 14 اردیبهشت 1401

دو تیم فولاد و گل و گهر امروز در یکی از مهمترین دیدارها به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده بازی فولاد و گل گهر سیرجان 14 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

فولاد و گل گهرسیرجان که به ترتیب با 38 و 35 امتیاز در رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر خلیج فارس قرار دارند امروز در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست و پنجم از ساعت 20:30 به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده فولاد گل گهر 14 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده بازی فولاد و گل گهر سیرجان 14 اردیبهشت 1401

فولادی‌ها که فصل را به طرز بسیار بدی با عبدالله ویسی آغاز کردند و در عین حال قرار بود نماینده ایران در آسیا هم باشند، در اندک زمانی با برکناری ویسی، مربی فصل گذشته خود که سهمیه را برایشان کسب کرده بود، به فولاد بازگرداندند.

نکونام حال در فولاد توانسته قدر و ارزش و سواد مربیگری‌ خود را به همگان ثابت کند. جایی که نه فقط آن فولاد بحران زده حالا در میان 4 تیم برتر لیگ است بلکه در آسیا و با اقتدار به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده است.

در سوی دیگر میدان گل گهر پرهزینه و پرستاره امیر قلعه نویی قرار دارد که اگر رای به انصاف و عدالت بدهیم، با وجود کسر امتیازاتی از این تیم و مشکلات عدیده‌ای که به دنبال ان از سر گذراند باز هم در لیگ خوب عمل کرده و این رده ششمی گواه موضوع است.

علی ایحال شاگردان قلعه نویی در لیگ بد کار نکرده‌اند اما باید حواسشان به طلسم نبردن‌ها برابر فولاد باشد جایی که در 5 تقابل رودرو با این تیم، 3 بار شکست خورده و 2 تساوی کسب کرده‌اند.

برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و گل گهر 14 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 20:30 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و گل گهر سیرجان 14 اردیبهشت 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده فوتبال فولاد و گل گهر سیرجان 14 اردیبهشت 1401 از شبکه استانی خوزستان

پخش زنده فوتبال فولاد و گل گهر سیرجان 14 اردیبهشت 1401 از شبکه استانی کرمان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا