خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنفرانس خبری گل‌محمدی بعد از برد پیکان ؛ همچنان به قهرمانی امیدواریم

کنفرانس خبری گل‌محمدی بعد از برد با پیکان انجام شد. یحیی در این کنفرانس اعلام کرد به قهرمانی امیدوار است و تیمش تا هفته آخر با تمام قوا خواهد جنگید.

یحیی گل‌محمدی که از حضور در کنار زمین در مقابل پیکان محروم بود و از جایگاه ویژه بازی تیمش را به نظاره نشست، پس از پیروزی تیمش در برابر پیکان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

یحیی در این کنفرانس اظهار داشت: «هنوز 5 بازی دیگر باقی‌مانده است. بچه‌های ما امروز با غیرت بازی کردند و با این شرایط فرصت برای قهرمان شدن داریم.»

وی ادامه داد: «لیگ تازه شروع شده و امتیازات مهمی هم برای ما هم تیم رقیب مانده است. امروز هم بازی خوبی را بچه‌ها انجام دادند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم که سه هفته پر فشار را پشت سر گذاشتند و مزد زحمات خود را گرفتند. ما این برد ارزشمند را مدیون حمایت هواداران و تلاش بازیکنان هستیم.با اینکه پیکان تیم جوانی بود، اما خیلی با انگیزه و با کیفیت بودند. در مجموع با اینکه حدود 65 دقیقه 10 نفره بازی کردیم، اما توانستیم گلزنی هم کنیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه استقلال امتیاز از دست داد و شما برنده شدید، گفت: «خوبی این رقابت این است که ادامه دارد و این شرایط باعث حساس شدن بازی‌ها می‌شود. با توجه به اینکه استقلال امتیاز از دست داد، این برد در ادامه راه خیلی به ما کمک‌ می‌کند.» گل محمدی در مورد تماشای بازی از روی سکوها عنوان کرد: واقعا خیلی سخت است.

وی در پایان در مورد اخراج امید عالیشاه و اینکه درست بود یا خیر، اظهار داشت: «من چون بالا بودم، ندیدم، اما بعد که بچه‌ها گفتند پای امید به شکم مدافع حریف خورده است، فکر می‌کنم تصمیم داور و کارت قرمز درست بود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا