خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر ؛ همه چیز به کام پرسپولیس

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتمام بازی پرسپولیس و پیکان به طور کامل مشخص شد. نتایج طوری رقم خورد تا همه‌چیز به نفع پرسپولیس باشد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز با انجام 5 بازی به پایان رسید در حالی که 3 بازی هم دیشب انجام شده بود. در ادامه نتایج بازی‌های این هفته را مشاهده می‌کنید:

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر

در این هفته در کل بازی‌ها 14 گل به ثمر رسید که باعث شد میانگین گل این هفته عدد بسیار ناامید کننده‌ی 1.75 گل در هر بازی باشد.

در حساس‌ترین بازی این هفته، سپاهان میزبان استقلال بود که در یک بازی جذاب و پرحادثه در نهایت هر دو تیم به نتیجه ‌1-1 رضایت دادند.

در دیگر بازی حساس نیز پرسپولیس موفق شد با دو گل از سد پیکان عبور کند تا فاصله خود با صدر را به 4 امتیاز برساند. به نظر می‌رسد با توجه به نتایج این هفته و کم شدن فاصله استقلال و پرسپولیس باید منتظر هفته‌های بسیار جذاب و در عین حال پرحاشیه در لیگ کشورمان باشیم.

دیگر تیم خوشبخت این هفته را باید مس‌رفسنجان و سرمربی‌اش محمد ربیعی دانست که موفق شدند با شکست تیم فجرسپاسی‌ شیراز از بحران چندهفته‌ای خارج شوند. شاگردان غلامرضا عنایتی نیز با پیروزی برابر ذوب‌آهن موفق شدند فاصله خود با قعر جدول را حفظ کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا