خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دالاس ماوریکس فینیکس سانز پلی‌آف NBA

فینیکس سانز و دالاس ماوریکس از 6:30 صبح 15 اردیبهشت به مصاف هم می‌روند. پخش زنده دالاس ماوریکس فینیکس سانز را از انصاف ورزشی ببینید.

دو تیم فینیکس سانز و دالاس ماوریکس امشب در دومین دیدار نیمه نهایی کنفرانس غرب به مصاف هم خواهند رفت. دیدار اول با نتیجه 121 بر 114 و با درخشش دوین بوکر ستاره جوان فینیکس به نفع صدرنشین کنفرانس غرب به پایان رسید. پخش زنده دالاس ماوریکس فینیکس سانز را از انصاف ورزشی ببینید.

پخش زنده بسکتبال nba: دالاس ماوریکس-فینیکس سانز

تیم‌های اول و چهارم کنفرانس شرق در شرایطی به مصاف هم می‌روند که دالاس در طول فصل عادی ان بی ای با کسب 52 پیروزی و ثبت 32 شکست چهارم شد و در دیدارهای مرحله اول پلی‌آف با نتیجه مجموع 4 بر 2 موفق به حذف یوتا جز شد.

در سوی دیگر میدان تیم پرستاره سانز با وجود ستارگانی چون کریس پال، دوین بوکر و البته دی‌آندره ایتون در طول فصل عادی با کسب 64 پیروزی و 18 شکست نهایتا صدرنشین مقتدر کنفرانس شد تا در مرحله اول پلی‌آف به مصاف نیواورلینز پلیکنز برود.

آن‌ها در این مرحله کمی با دشواری اما نهایتا با نتیجه مجموع 4 بر 2 بر این تیم پیروز شدند تا به مصاف با دالاس برسند. برای تماشای پخش زنده فینیکس سانز و دالاس ماوریکس در ساعت شروع بازی یعنی 6:30 صبح 15 اردیبهشت از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال فینیکس سانز و دالاس ماوریکس 15 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا