خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402

پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ یاران سردار آزمون امشب از ساعت 21 در هفته 28 بوندسلیگا با وولفسبوزگ مصاف می‌دهند.

بایرلورکوزن پس از حضور آلونسو بسیار روی فرم است و سردار آزمون نیز این‌روزها برای شیرها بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و حالا لورکوزن حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز امیدوار شده است.

شیرها امشب اما بعد از 5 برد پیاپی در بوندسلیگا باید از ساعت 21:00 به وقت ایران یه مصاف وولفسبورگ در خانه این تیم بروند که شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402 در ساعت آغاز مسابقه از لینک زیر استفاده کنید و یا برروی عکس زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده بایرلورکوزن و وولفسبورگ 27 فروردین 1402

پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402
(برای تماشای زنده بازی لورکوزن و ولفسبورگ بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402

پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402

تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در کشاکش حضور در منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر نیز قرار گرفت اما ورود ژابی آلونسو اسپانیایی به عنوان سرمربی به باشگاه، شیرها را دوباره غران کرد و حالا این تیم در شرایط بسیار خوبی نسبت به دوران پیش از آلونسو در بوندسلیگا به سر می‌برد و حتی به سهمیه‌ی لیگ قهرمانان هم فکر می‌کند.

لورکوزن که در حال حاضر با 43 امتیاز در رتبه ششم جدول است هر 5 بازی قبلی خود در بوندسلیگا را برده است هرچند که این تیم در برابر پدیده لیگ اروپا یونیون سنت ژیل بلژیک در روزهای گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه متوقف شد؛ در آن بازی سردار آزمون که در 5 بازی اخیر بوندسلیگایی برای شیرها 4 گل زده، پایه‌گذار گل تساوی تیمش بود و با یک پاس گل به نوعی آلونسو را از شکست نجات داد.

حریف لورکوزن وولفسبورگ اما با 39 امتیاز در رتبه نهم است و در 5 بازی اخیرش نیز 3 تساوی، 1 برد و 1 باخت را به ثبت رسانده است.

به طور قطع کار وولفسبورگ میزبان در برابر یاران سردار آزمون که تنها تیم بوندسلیگا با پنج برد متوالی در این مقطع فصل هستند، سخت خواهد بود.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده وولفسبورگ و بایرلورکوزن 27 فروردین 1402 را از ساعت 21:00 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا