خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد صلاح : ما یک فرصت تسویه حساب داریم ؛ کری‌ خوانی ستاره مصری برای رئال

پس از آن که رئال مادرید و لیورپول به فینال لیگ قهرمانان رسیدند، محمد صلاح ستاره مصری با توییت کردن جمله‌ی «ما یک فرصت تسویه حساب داریم» برای رئال کری خواند.

به گزارش انصاف ورزشی دیشب رئال مادرید توانست با حذف منچسترسیتی حریف لیورپول در فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲_۲۰۲۱ شود. این برای بار سوم است که اروپا شاهد چنین فینالی خواهد بود.

رئال مادرید اسپانیا با سیزده عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ اروپا به حساب می‌آید اما این تیم تنها سه فینال را باخته که یکی از آن‌ها باخت در دهه هشتاد به لیورپول است. لیورپول نیز شش عنوان قهرمانی دارد و یکی از تیم‌های پرافتخار جام محسوب می‌شود؛ اما قرمزهای آنفیلد نیز سه بار فینال را باخته‌اند که یکی از این باخت ها همین چندسال پیش به رئال مادرید بوده است.

اما در فینال سال ۲۰۱۸ محمد صلاح ستاره‌ی مصری و مسلمان لیورپول در دقایق ابتدایی بازی با حرکت خشن راموس مصدوم شد و فینال را از دست داد تا دست بندرنشینان از جام کوتاه بماند.

حال با روبه‌رو شدن مجدد این دو تیم در فینال صلاح اندیشه‌ی انتقام را در سر می‌پروراند و دیشب و پس از صعود رئال به فینال در توییتر خود نوشت: ما یک فرصت تسویه حساب داریم.

باید به انتظار بنشینیم و ببینیم که برنده‌ی سومین جدال رئال مادرید و لیورپول در فینال‌های اروپایی کدام تیم است این بازی در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۱ در پارک دو پرنس پاریس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا