خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهاجرانی: نیازی به عفو رهبری ندارم

سیدعطاءالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در واکنش به شایعه‌ی عفو رهبری گفت: گناهى مرتكب نشده‌ام كه نیازى به عفو داشته باشم.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای مهاجرانی که چند سالی است در انگلستان زندگی می‌کند در واکنش به شایعاتی مبنی بر سفر او به ایران نیز می‌گوید که قصدی برای سفر به ايران ندارد.

ساعاتی قبل یک اکانت توییتر با جعل نام و عکس عطاءالله مهاجرانی نوشته بود: «رهبری عفو نمودند. شاید دو هفته دیگر در تهران باشم».

توییت اکانت جعلی

مهاجرانی در واکنش به این توییت جعلی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

‏حساب جعلى با تقليد از عكس و عنوان حساب اصلى من ساخته‌اند و دوخت و دوز كرده‌اند!

غلط‌هاى توييت هم آشكار است، آملى و نه عاملى، ان شاءالله و نه انشالله

قصد سفر به ايران هم ندارم! گناهى هم مرتكب نشده‌ام كه نیازى به عفو داشته باشم.

به هر حال جعالان هميشه كم استعداد و بى مايه‌اند.

توییت عطاءالله مهاجرانی

خبرها و‌ یادداشت‌هایی از عطاءالله مهاجرانی را می‌توانید در [لینک] بخوانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای مهاجرانی هجرت فرموده اند!!! سفر ایشان جنبه شرعی دارد ، اوضاع نابسامان ایران ، از همه نظر البته، باعث هجرت ایشان شده و نصایح و رهنمودهایشان هم که کارگر نشد هجرت فرمودند تا تلنگری باشد به این امت خواب آلوده ، که به خودشان بیایند، وگرنه ترسی از آمدن ندارد! از یه نفر پرسیدند تا حالا نان حرام خوردی گفت نه ، فقط یه دفعه اونم به ضرب نوشابه!! آقای مهاجرانی هم فقط یکبار (البته با فریب دشمنان انقلاب و اسلام) خرج تحصیل پسرش رو حدود شصت هزار پوند ناقابل از پادشاه عربستان گرفت ، وگرنه ایشان حسابش پاک پاکه!

    1
    3
  2. خوشم میاد قصد سفر به ایران ندارد و هی برای ما نسخه می ده که با طالبان مدارا کنید در سوریه ال کنید در یمن بل کنید اگر انقدر ایرانی دو اتیشه ای هستی چرا قصد سفر به ایران را نداری به وطن اول و مردمت که پشت کردی لااقل قدر وطن دوم و مردمشو بدان آره قربونش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا