خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات رئیس صدا و سیما پیرامون حدف سروش صحت

مهر نوشت: پیمان جبلی، رییس صداوسیما، درباره حذف برخی مجریان (از جمله سروش صحت) از تلویزیون، توضیحاتی را داد.

رییس سازمان صداوسیما، در حاشیه یک مراسم، درباره تنگ‌تر شدن دایره مجریان تلویزیون و نام‌هایی که در چند وقت اخیر شنیده شده قرار است حذف شوند، گفت: «من پیش از این هم گفته‌ام درهای صداوسیما بر روی تمام استعدادها و ظرفیت‌ها به ویژه کسانی که ایمان به فرهنگ و امانت‌داری مردم دارند باز است، هیچ‌گاه این در بسته نشده و ان‌شالله بازتر می‌شود. همه ظرفیت‌هایی که ایمان به این اصول دارند، حتماً قدرشان را می‌دانیم و در سازمان هم از این سرمایه‌ها نگهداری می‌کنیم.»

او ادامه داد: «مورد خاصی را که اشاره کردید دلیل بر این نمی‌شود که صداوسیما سیاستی برای قطع همکاری یا طرد عناصر داشته باشد. هدف ما این است که کل جامعه و ظرفیت‌ها را ببینیم و تلاش کنیم هرکسی را که در این مسیر می‌تواند ایفای نقش کند، از او صیانت و تقویت کنیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند هفته گذشته، خبر رسیده که سروش صحت از اجرای برنامه «کتاب باز» کنار گذاشته شده و المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر هم به مرخصی فرستاده شده است. با این توضیحات پیمان جبلی، به نظر می‌رسد حذف این مجری‌ها و گویندگان، از نظر رییس سازمان صداوسیما، یک امر طبیعی و طبق روال معمول است که با جمله «هدف ما این است که کل جامعه و ظرفیت‌ها را ببینیم …»، توجیه می‌شود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا