خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدار» فردوسی‌پور را حذف کرد، «اصول» صحت را حذف می‌کند!

رئیس سازمان صداوسیما به خبر حذف سروش صحت از اجرای برنامه‌ی «کتاب باز» واکنش نشان داده و می‌گوید که «همه‌ی ظرفیت‌هایی که ایمانِ به اصول را دارند حتماً ما قدرشان را می‌دانیم»، پیش از این نیز علی فروغی دلیل تعطیلی برنامه‌ی نود و حذف عادل فردوسی‌پور را «خارج شدن از مدار» دانسته بود!

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای جبلی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره‌ی حذف سروش صحت گفت: مواردِ خاصی که شما اشاره کردید و یا مطرح می‌شوند دلیل بر این نمی‌شود صداوسیما سیاستی بر قطع همکاری یا طردِ عناصر داشته باشد ما کماکان هدف خودمان را بالا قرار دادیم که کلِ جامعه و ظرفیت‌ها را ببینیم و خودمان را نسبت به مردم امانت‌دار بمانیم. تلاش کنیم هرکسی در این مسیر می‌تواند ایفای نقش کند از او صیانت و تقویتش کنیم.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی که با شعار تحول در صداوسیما وارد این سازمان شده بود در ادامه افزود: در صداوسیما به‌روی تمام استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به ویژه توانمندی‌ها و استعدادهایی که به فرهنگ و امانتداری مردم ایمان دارند، باز است. هیچ‌وقت این در بسته نشده و این در بازتر هم خواهد شد. همه ظرفیت‌هایی هم که ایمانِ به این اصول را دارند حتماً ما قدرشان را می‌دانیم و در سازمان از این سرمایه‌هایمان صیانت می‌کنیم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شنیده‌ها حاکی از آن است که علاوه بر کنار گذاشتن سروش صحت از اجرای برنامه‌ی «کتاب باز»، پخش سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی او نیز که قرار بود از شبکه‌ی تماشا پخش شود منتفی شده و سریالی دیگر جایگزین آن شد.

گفتنی‌ست علی فروغی، مدیر «انقلابی» شبکه‌ی سه سیما نیز دلیل حذف فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه‌ی نود را خروج او از «مدار» دانسته بود. مداری که به نظر می‌آید بی شباهت به «اصول» مورد نظر پیمان جبلی نباشد!

آقای فروغی در این باره گفته بود: «در مورد فردوسی‌پور باید بگویم که کار داشت از مدار خارج می‌شد. بقیه هم داشتند نگاه می‌کردند و با این روش صداوسیما داشت از هم می‌پاشید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا