خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفتگویی منتشر نشده از عباس عبدی درباره بیانیه میرحسین

عباس عبدی در کانال خود بخشی از گفتگویی منتشر نشده در یک خبرگزاری اصولگرا را منتشر کرد

بدون شک در حال حاضر بخش های زیادی از مردم ،اصلاح طلب ها و حتی اصول گراها از وضوع موجود راضی نیستند، نقد‌ها و مطالباتی جدی دارند. اما براساس بیانیه اخیر آقای میرحسین موسوی عبور از جمهوری اسلامی، تشکیل مجلس مووسسان و تغییر قانون اساسی مشکلی را حل خواهد کرد یا به مشکلات ما افزوده خواهد شد؟ لطفا نظرتان را در این خصوص بفرمایید.


🔘نظرات من در این زمینه روشن است و بارها بصورت تفصیلی نوشته یا گفته‌ام. اصولا مسأله ایران ضعف حاکمیت قانون است و نه تغییر این قانون و آن قانون. حتی آقای موسوی هم به درستی در بیانیه خود معتقد است که برخی خود را بر فراز قانون می‌دانند خوب اگر چنین است که هست پس با وجود شرایط موجود در هر قانون دیگر هم برخی خود را فراتر از قانون خواهند دانست. 

🔘بنابر این پرداختن به اصلاحات جزیی یا کلی قانون اساسی فعلا مسأله بنده نیست و فقط پس از حاکمیت نسبی قانون است که می‌توانیم بطور دقیق بفهمیم کجایش ایراد دارد.

🔘همچنین مسأله اصلی نگاه عبور از قانون اساسی ایشان نیست که آیا به سود جامعه است یا خیر. نگرانی اینجاست که بی توجهی حکومت به انجام تغییرات و اصلاحات کار را بجایی برساند که نگاه مهندس موسوی ایده‌ای محافظه‌کارانه تلقی شود و مردم از همه چیز عبور کنند. گرهی که امروز با دستان حکومت و مردم باز می‌شود فردا با دندان هم باز نخواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا