خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نادر طالب‌زاده از سردار سلیمانی هم مهم‌تر شد!

وحید جلیلی، برادر سعید جلیلی که قائم‌مقام رئیس صداوسیما هم هست با اشاره به ویژگی‌های نادر طالب‌زاده مدعی شد که «مکتب حاج نادر» سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید مرتضی آوینی را پرورانده است!

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای جلیلی می‌گوید: طالب‌زاده یک شهید، شاهد، گواه و حجت بر همه ما است. او دیگر شخصیت نیست، بلکه یک شاخص است. باید از «مکتب حاج نادر» حرف زد، همان مکتبی که حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند و باید این مکتب را تکثیر کنیم.

خبرگزاری فارس نوشت:

«قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم نادر طالب زاده در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد: مرحوم طالب‌زاده دغدغه شکوفایی جوانان را داشت و به شکوفایی انقلاب کمک می‌کرد.

وی افزود: مرحوم طالب‌زاده زندگی دراماتیک و سرشار از اطلاع داشت. اگر نویسندگان همت کنند، در رابطه با زندگی ایشان می‌شود ده‌ها رمان نوشت.

جلیلی خاطرنشان کرد: تقوا و استقامت از ویژگی‌های بارز شخصیت او بود؛ ایشان از همه چیز در زندگی برخوردار بودند بدون هیچ کمبودی، با بهترین تحصیلات. اما خلأ معنوی غرب بود که باعث شد به سمت انقلاب، وحی و ولایت بیاید.

وی تاکید کرد: طالب‌زاده یک شهید، شاهد، گواه و حجت بر همه ما است. او دیگر شخصیت نیست، بلکه یک شاخص است. باید از «مکتب حاج نادر» حرف زد، همان مکتبی که حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند و باید این مکتب را تکثیر کنیم.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور فرهنگی خاطرنشان کرد: وی انسانی سنتی بود. نمازهایش حال خوبی داشت. به شدت سنتی و اهل تهجد بود.

وی افزود: مرحوم طالب‌زاده در راهبرد فرهنگی نگاه متفاوتی داشت و در عین حال این تهدیدها را عمیقأ می‌شناخت، به شدت آدم فرصت‌محوری بود و برای فرصت‌هایی که در بین جوانان بود، دغدغه شکوفایی آنان را داشت، به شکوفایی انقلاب کمک می‌کرد و حجت بزرگ ما در برابر ریزش‌ها است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یه ذره از این اصولگرایان یاد بگیریم چطور هر ساعت یک مکتب درست می کنن ولی ما چی یدونه مکتب هم نداریم یعنی ما ادم حسابی نداریم ؟جان داده نداریم؟ محسن روح الامین نمی تونست مکتب باشه،میرحسین ،منتظری ستار بهشتی .ای بابا اگر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست متاسفانه ما خود هم اعتقادی به مکتب بودن این افراد نداریم و این ربطی به اصولگرایان ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا