خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فایل صوتی افشاشده‌ی طائب درباره‌ی سفر ترکیه

حجت‌الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار می‌گوید خانواده‌ی محمدباقر قالیباف از سوریه به ترکیه رفته‌اند و ممکن است کسی داماد او را برای انجام این سفر تحریک کرده باشد.

به‌گزارش انصاف نیوز، بنا بر فایل صوتی که ساعاتی قبل از سخنان آقای طائب در جلسه‌ای خصوصی، در رسانه‌های خارج کشور منتشر شده و مشخص نیست که چطور درز کرده است، وی درباره‌ی سفرهای شخص قالیباف به ترکیه توضیح‌‌ می‌دهد که این سفرها برای همکاری با سردار سلیمانی و‌ پشتیبانی از نیروی قدس سپاه پاسداران بوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا از نقش میثم نیلی، فعال رسانه‌ای اصولگرا و از نزدیکان رئیس دولت سیزدهم در افشای سفر ترکیه می‌گوید و مدعی است که جبهه پایداری، عدالتخواهان، احمدی‌نژاد و جبهه‌ی اصلاحات نمی‌خواهند قالیباف رئیس مجلس بماند.

طائب با بیان اینکه در افشای ماجرای سیسمونی نوه‌ی قالیباف «نمی‌دانیم‌ وزارت اطلاعات نقشی داشته یا نه» می‌گوید: با شناختی که از قالییاف دارم او آدمی نیست که زن و بچه‌اش را برای خرید سیسمونی به خارج بفرستد.

این فعال سیاسی اصولگرا که برادر رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز هست در این فایل صوتی که از طریق ایران‌اینترنشنال منتشر شده با اشاره به حمایت‌های رهبری انقلاب از قالیباف مدعی شد که آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ی علیرضا زاکانی در مورد انتخاب رئیس مجلس یازدهم از محمدباقر قالیباف حمایت کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هرکس افشا کرده دستش درد نکند این چه قانون مزخرفی است در ایران که بجای متهم افشاکننده بازخواست می‌شود هنوز پروژه فیلم سازان در ماجرای کوی دانشگاه و زندانی کردن وکلا را برای افشای اتفاقات توسط فرشاد امیر ابراهیمی را فراموش نکرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا