خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصار حزب الله جوگیر شد: «فتنه بزرگ» در راه است!

انصار حزب الله شعبه ی تبریز پس از مشاهده ی خبر و عکس سفر اخیر احمدی نژاد به آمل، با انتشار متنی به عنوان «تذکرنامه انصار حزب الله تبریز در خصوص فتنه پیش رو»، از آنچه «احتمال وقوع اغتشاش و فتنه مافیاهای قدرت در کشور» خوانده ابراز نگرانی کرد!

به گزارش انصاف نیوز، متن تذکر نامه ی «روابط عمومی انصار حزب الله تبریز» به نقل از ارگان این جمع در پی می آید، با این توضیح که بخشی از جریان رسانه ای احمدی نژاد پس از سفر آمل، خبر آن را بزرگنمایی کردند؛ این جریان در انتخابات 7 اسفند ماه شکست بزرگی را متحمل شده بود.

متن کامل اطلاعیه در پی می آید:

هوالعزیز

تذکرنامه انصار حزب الله تبریز در خصوص فتنه پیش رو

با سلام به ارواح طیبه شهدا خصوصا شهدای فناوری هسته ای و مدافعین حرم بدینوسیله تذکراتی به شرح زیر  برای مسئولین و امت حزب الله متذکر می گردد:

1-   مردم به خاطر عمل نکردن به و عده های دولت فعلی،  به صورت اجماعی به دکتر احمدی نژاد رو آورده اند. جریان آمل تلنگری است که مردم از سیاسیون و دروغ خسته شده و به سمت مردان عرصه اجتماعی و انقلابی رو آورده اند.

2-   مدتی است که فضای مجازی مخصوصا تلگرام تبدیل به تبلیغ عناصر فتنه و ترویج افکار ضد ولایت فقیه و ضد انقلاب گردیده است. باغ وحشی که امثال خاتمی در آنجا در اذهان پرورش می یابند. جا دارد هشدار داده شود که وزارت اطلاعات و مخابرات به وظایف خود بهتر عمل کنند. چرا که در این راستا هیچ اقدامی نکرده و نخواهند کرد.

3-   بعد از قضیه آمل، پیش بینی  می شود که دولت و اصلاح طلبان هم به این نتیجه رسیده اند که دور بعد ریاست جمهوری موفق نخواهند شد. چون مردم از وعده های شان خسته شده اند . مردم گرسنه اند و به جای نان قصه نان می شنوند. مادران بیوه شرمنده فرزندان گرسنه اند و پدران بی پول آرزوی مرگ می کنند. دستاورد ملی را پر از سیمان کرده اند و شکم مردم را پر از وعده وعیدهای طول و دراز .

شرک حکومتی را به جایگزین آیین توحیدی کرده و بر خلاف فرمایش خداوند که آب تنها نزد خداست آب را نزد کدخدا معرفی کرده اند.

4-   بدینوسیله انصار حزب الله تبریز  اعلام خطرمی کند : اتاق فکر فتنه گران خوناشام، شکست  اصلاح طلب، اصولگرا ، اعتدال گرا و … گراها را حتمی می دانند و در رقابت پیش رو که بین انقلابی و غیر انقلابی خواهد بود، انقلابیون را با پیروزی محمود احمدی نژاد پیش بینی می کنند. چنانچه شبکه های بیگانه نیز از این امر به وحشت افتاده اند. با انتخاب وی خواب اربابان فتنه گران هم، به هم خواهد خورد و شهوت غارت و یغمای کشور پهناور ایران را نخواهند توانست ارضا کنند. پس چاره ای جز طراحی اغتشاشات و جنگ داخلی ندارند.

انصار حزب الله در مرتبه اول به دولت هشدار می دهد که مواظب باشند خود آلوده این فتنه نشوند واتاق فکر فتنه را همراهی نکنند. در مرتبه دوم هشدارداده می شود که دولت وزارت اطلاعات را برای مقابله با فتنه پیش رو آماده کنند. دولت باید بگذارد این چهار سالی که با اداره دولت فعلی گذشت خوب یا بد همین طور تمام شود.

به حزب الله هم تذکر می دهیم خود را برای یک فتنه بزرگ آماده کنند. فتنه ای که با تردید پیش آمده و با تردید در حال شیوع و با تردیدادامه خواهد یافت.

به مسئولین امنیتی و قوه قضائیه هم تذکر می دهیم تا با برخورد قاطعانه با فتنه گران در همین اول چشم فتنه را کور کنند. در غیر اینصورت حزب الله با راه اندازی جمعیت فدائیان انقلاب اسلامی به شیوه خود برای حراست از انقلاب و با راه اندازی کمیته های مجازات مردمی، انقلابی عمل خواهد کرد.

بیاری خدای توانا

انصار حزب الله تبریز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف جان كاش فقط جوگيرى باشه ، بى بصيرتى و جهل مركب بلاى جان اين جماعت هميشه مدعى شده وگرنه مگه ميشه عملكرد خسارتبار جريان انحرافى و سردسته حقه باز اون رو نديد ؟ و مصيبت بارتر اينكه محموت را هم كعبه آمال خود دانست ؟ البته هزينه هاى سنگينى كه اين روزها توسط باند مخوف انحرافى ميشه در خريدن يا فريفتن نيروهاى مؤثر سياسى بى تاثير نيست

  2. “در غیر اینصورت حزب الله با راه اندازی جمعیت فدائیان انقلاب اسلامی به شیوه خود برای حراست از انقلاب و با راه اندازی کمیته های مجازات مردمی، انقلابی عمل خواهد کرد.” ؟؟؟ !!! مگه شهر هرته آخه ؟ مملکت قانون داره نه این که چهار تا خشک مغز هر کاری دلشون میخواد بکنن . مگه مملکت هر کی هر کیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا