خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخباری در پرسپولیس ؛ آیا خرید بیرانوند منتفی شد؟

پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بخاطر اشتباهات فاحش دروازه‌بانانش ضربه خورده است. برخی شایعات از احتمال حضور اخباری در پرسپولیس خبر دادند.

پس درخشش حامد لک در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش نگرانی‌های هواداران این تیم از رفتن علیرضا بیراوند مقدار زیادی رفع گردید.

لک در اولین حضور خود در لیگ برتر به همراه پرسپولیس به درخشش خود ادامه داد و توانست با این تیم پنجمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرد.

با اینحال وضعیت در فصل کنونی لیگ برتر هیچ شباهتی به آغاز حضور لک در پرسپولیس نداشت. عملکرد ناامیدکننده او به همراه اشتباهات تاثیرگذاری که پرسپولیس از کورس قهرمانی دور کرد، باعث شد انتقادات و حواشی پیرامون این دروازه‌بان افزایش پیدا کند.

پرسپولیس برای جبران این ضعف در پایان نیم فصل اول، احمد گوهری را از تیم صنعت نفت آبادان به خدمت گرفت ولی او نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند.

اکنون هم هواداران و هم کادرفنی می‌دانند که یک گلر خوب در فصل آینده از نان شب نیز برای پرسپولیس پراهمیت‌تر است. بسیاری از گمانه‌زنی‌ها و صحبت‌ها حاکی از آن دارد که گلر سابق پرسپولیس یعنی بیرانوند در فصل آینده به پرسپولیس خواهد پیوست.

این گلر لژیونر که نتوانست درخشش خود را در اروپا تکرار کند و اغلب نیمکت‌نشین است برای حضور در جام جهانی قطر نیاز به درخشش مجدد و متقاعد کردن سرمربی تیم ملی دارد.

پرسپولیس می‌تواند بهترین گزینه برای بیرانوند برای تحقق این امر باشد. با اینحال با توجه به قیمت بند آزادسازی این دروازه‌بان، ممکن است پرسپولیس نتواند گلر ملی پوش را جذب کند.

به همین دلیل به نقل از رکنا، «محمدرضا اخباری» سنگربان تراکتور به لیست خرید پرسپولیس اضافه شده تا در صورت شکست در پروژه خرید بیرانوند، مسئولان پرسپولیس به سراغ کاپیتان تراکتور بروند.

فعلا احتمال حضور اخباری در پرسپولیس در حد شایعات و گمانه‌زنی‌هاست، چراکه گزینه اصلی جانشینی بیرانوند است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا