خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قتل دانش آموز ۱۵ ساله

درگیری دو همکلاسی و کری‌خوانی در شبکه های اجتماعی دو جنایت را رقم زد.

در جریان 2 حادثه جداگانه، دانش‌آموزی 15ساله در درگیری با همکلاسی‌اش و پسری جوان به‌دلیل اختلاف و کری خوانی با فردی در فضای مجازی به قتل رسیدند.

به ‌گزارش همشهری، گزارش نخستین حادثه را ظهر یکشنبه یازدهم اردیبهشت به قاضی محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس جنایی تهران اعلام کردند. مقتول نوجوانی 15ساله بود که در یکی از محله‌های اطراف تهران با همکلاسی‌اش که او هم دانش‌آموزی 15ساله بود، درگیر و با ضربات آجر زخمی شده بود.

وی برای درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافت، اما به‌رغم تلاش پزشکان، جانش را از دست داد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این 2 دانش‌آموز از مدت‌ها قبل دچار اختلافاتی شده بودند تا اینکه روز حادثه درگیری آنها در خیابان به قتل یکی از آنها منجر شد. از آنجا که حادثه در اطراف تهران رخ داده بود، پرونده جنایت برای رسیدگی به دادسرای همان محل فرستاده شد.

دومین حادثه نیز چهارشنبه گذشته چهاردهم اردیبهشت ماه اتفاق افتاد و گزارش جنایت را به قاضی میثم حسین پور، بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند. با دستور وی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که پسری جوان در خیابان براثر شلیک 4گلوله به قتل رسیده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول روز حادثه به آرایشگاه مردانه رفته بود که پس از خروج از آنجا، هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

تحقیقات نشان می‌داد مرد تیرانداز سوار بر خودرو بود و درحالی‌که در صندلی شاگرد نشسته و فرد دیگری پشت فرمان بود، به سمت مقتول تیراندازی کرده و بعد متواری شده بودند. تیم جنایی در ادامه به تحقیق از شاهدان پرداخت و فیلم‌های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قرار داد تا اینکه هویت قاتل به‌دست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل از مدت‌ها قبل با مقتول درگیری و کری‌خوانی داشته است. آنها حتی در فضای مجازی هم مدام برای یکدیگر کری می‌خواندند تا اینکه آخرین بار قاتل در لایو اینستاگرام مقتول را تهدید کرده و حتی برایش نوشته بود که به‌زودی از او انتقام می‌گیرد. براساس این گزارش، تلاش تیم جنایی برای بازداشت تیرانداز فراری ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا