خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا بتیس 17 اردیبهشت 1401

دو تیم بارسلونا و بتیس امشب از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده بارسلونا بتیس 17 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم بارسلونا و بتیس امشب در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 35‌ام لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و بتیس 17 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بارسلونا بتیس 17 اردیبهشت 1401

حذف از لیگ اروپا در کنار امتیازهای زیادی که در چند بازی اخیر بارسلونای ژاوی از دست داده سبب شده تا حالا بارسا بار دیگر در نوعی بحران فروبغلتد!

حالا رئال رسما قهرمان لالیگا شده و بارسا باید برای حفظ جایگاه دوم با سویا رقابت کند. بارسلونا در 5 بازی آخر خود 3 شکست غیر منتظره برابر اینتراخت که منجر به حذف از لیگ اروپا شد، کادیز و رایووایکانو داشته که مجموعا منجر به عقب افتادن آبی‌اناری‌ها در رقابت شد.

از سوی دیگر رئال بتیس به سرمربی‌گری مانوئل پلگرینی و قهرمان جدید کوپا دل ری با 2 پیروزی، 2 تساوی و تنها 1 شکست در 5 بازی آخر خود امشب میزبان بارسلونا خواهد بود.

نکته مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اینکه در 5 تقابل آخر بارسل 4 و بتیس 1 بار پیروز بوده‌اند اما تک پیروزی بتیس در جریان دور رفت لالیگای جاری و در ورزشگاه نیوکمپ ثبت شده است! برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا بتیس 17 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا بتیس 17 اردیبهشت 1401 از Sky Sport

پخش زنده بارسا بتیس 17 اردیبهشت 1401 (گزارش اسپانیایی)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا