خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدارهای دوستانه عربستان مشخص شد

دیدارهای دوستانه عربستان در جهت آماده‌سازی برای شرکت در جام جهانی قطر مشخص شد. تیم ملی عربستان با تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی دیدار خواهد کرد.

کمتر از هفت ماه دیگر به شروع جام جهانی قطر مانده است. تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از هم اکنون مشغول برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی برای حضور در بزرگ‌ترین رقابت فوتبال جهان هستند.

انجام بازی‌های دوستانه یکی از ابزارهای اصلی کشورها برای محک زدن خود و شناسایی نقاط قوت و ضعف تیمشان است.

تیم ملی فوتبال عربستان که با کسب عنوان نخست گروه B در مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به این تورنمنت صعود کرد، باید در پاییز امسال در مرحله گروهی به مصاف آرژانتین، مکزیک و لهستان برود.

به نقل از ایرنا، بنا به اعلام مسوولان فدراسیون فوتبال سعودی اردوی آمادگی این تیم در اسپانیا برگزار خواهد شد و برگزاری چهار دیدار تدارکاتی نیز در این اردو پیش‌بینی شده است.

هم‌گروهی عربستان با مکزیک و آرژانتین، موجب شده تا عربستانی‌ها به دنبال دیدار دوستانه با تیم‌های فوتبالی از آمریکا جنوبی باشند. تیم ملی فوتبال عربستان قرار است در این‌ دیدارها به مصاف کلمبیا، ونزوئلا و اکوادور برود. نام تیم چهارم از سوی مسوولان فوتبال عربستان هنوز اعلام نشده است.

این درحالیست که تیم ملی کشورمان هنوز هیچ برنامه مشخصی برای آماده سازی نداشته و هنوز خبری از بازی دوستانه با تیم‌های مطرح برای محک زدن تیم ملی وجود ندارد.

این امر می‌تواند آسیب جدی به تیم ملی وارد کند. اگر می‌خواهیم به مرحله بعد جام جهانی برسیم باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم. چیزی که نمی‌توان خیلی از فدراسیون کنونی فوتبال انتظار داشت.

مشخص شدن دیدارهای دوستانه عربستان ، شاید باعث شود که مسئولین به خودشان بیایند و فکری به حال تیم ملی بکنند. اعتبار فوتبال ایران اگر بیشتر از عربستان نباشد، قطعا کمتر نیست و اگر آن‌ها می‌توانند با تیم‌های مطرح مذاکره و بازی دوستانه برگزار کنند، ما نیز باید بتوانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا