خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نیس نانتس 17 اردیبهشت 1401 : فینال جام حذفی فرانسه

دو تیم نیس و نانتس امشب از 23:30 در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم می‌روند. پخش زنده نیس نانتس 17 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم نیس و نانتس که به طرز عجیبی به فینال جام حذفی فرانسه رسیده‌اند امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه استاد دو فرانس به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده فینال جام حذفی فرانسه 17 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

پخش زنده نیس نانتس 17 اردیبهشت 1401

نیس مسیر به مراتب دشوارتری برای رسیدن به فینال داشته، آن‌ها بعد از پیروزی 1 بر 0 بر شولت در یک هشتم نهایی دست به کار بزرگی زده و پی اس جی پرستاره را بعد از تساوی در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 حذف کردند. نیس سپس در یک چهارم نهایی مارسی، که در لیگ 1 رده دوم را کسب کرده بود با نتیجه 4 بر 1 شکست داد تا به نیمه‌نهایی برسد. نیس در نیمه نهایی ورسالیس را از پیش رو برداشت.

از سوی دیگر نانتس بعد از پیروزی در ضربات پنالتی بر سوچاکس، به ترتیب در مراحل بعدی با کسب 3 پیروزی 2 بر صفر برابر ویتره، برست و باستیا به نیمه‌نهایی رسید. نانتس در این مرحله بعد از تساوی 2 بر 2 در وقت‌های قانونی برابر موناکو، در ضربات پنالتی بر رقیب ثروتمندش فائق آمد و به فینال رسید.

نکته مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اینکه در 5 تقابل آخر نیس 4 بار و نانتس تنها 1 بار پیروز میدان بوده‌اند. برای تماشای پخش زنده فینال جام حذفی فرانسه 17 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی نیس و نانتس 17 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا