خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنس پاتریس اورا به ناکامی‌ من‌سیتی ؛ پپ بازیکن باشخصیت نمی‌خواهد!

واکنش پاتریس اورا به ناکامی گواردیولا جدیدترین واکنش به باخت عجیب منچسترسیتی به رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌ قهرمانان‌ اروپاست.

پپ گواردیولا باز هم نتوانست به فینال لیگ‌ قهرمانان اروپا برسد. این مسئله باعث شده در چند روز اخیر انتقادات نسبت به عملکرد پپ به شدت افزایش یابد. حتی بسیاری حرف از اتمام دوره‌ی موفقیت گواردیولا می‌زنند و معتقدند او دچار غرور شده است.

در جدیدترین انتقادات پاتریس اورا مدافع سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد به تندی علیه پپ موضع گرفته است.

به گزارش ورزش سه پاتریس اِورا، ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد معتقد است سیتی یک رهبر واقعی درون زمین ندارد

پاتریس اورا در مورد شکست عجیب منچسترسیتی در برابر رئال گفت “سیتی برابر رئال دچار اشتباه شد و این واضح است. حالا هم درد و عذاب بزرگی را تحمل می کنند. سیتی مرا یاد پی اس جی می اندازد. هر دو باشگاه هایی هستند که بر اساس پول بنا شده اند. رئال هم باشگاه پولداری است ولی تاریخی بزرگ و باشکوه پشت خود دارد. سیتی و پی اس جی فقط پول دارند و بازیکنان هم برای پول آنها را انتخاب می کنند. واضح است که با پول و بازیکنان بزرگ، فاتح عناوین مهمی هم می شوند ولی بازیکن بزرگ، سیتی را به این دلیل انتخاب می کند چون در مقایسه، پول بیشتری به وی پیشنهاد می دهد.

همچنین پاتریس اورا در مورد گواردیولا اظهار داشت” سیتی نیاز به بازیکنانی دارد که خصوصیات رهبری داشته باشند و بتوانند لیدر تیم در میادین بزرگ باشند ولی پپ گواردیولا چنین بازیکنانی را نمی خواهد. او می خواهد خودش لیدر تیم باشد. وقتی سیتی به مشکل می خورد، بازیکنی ندارد که بتواند تیم را از معضل خارج کند. وقتی سیتی در بحران می رود، بازیکنان علاقه ای به پپ نشان نمی دهند. او تیم هایش را اینچنین درست می کند و فوق ستاره های باشخصیت و وزن بالا را نمی خواهد. در بارسا هم که بود، کنترل همه چیز را خودش بر عهده داشت. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، اوست که فقط تصمیم گیری می کند”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا