خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاگری فرزاد حاتمی علیه پرسپولیس ؛ برخی مربیان مراعات پرسپولیس را می‌کنند

لیگ برتر این روزها کورس داغی را تجربه می‌کند و در این میان حاشیه‌هایی برای سرخابی‌ها ایجاد می‌شود، که تازه‌ترین آنها افشاگری فرزاد حاتمی علیه پرسپولیس است.

انصاف ورزشی: کورس داغ استقلال و پرسپولیس این روزها باعث شده حواشی بزرگ و کوچکی برای این دو تیم بزرگ ایران به وجود بیاید و در تازه‌ترین حاشیه‌ی به وجود آمده، باخت تیم مجتبی حسینی به تیم ده نفره پرسپولیس شائبه‌های زیادی را به همراه داشته است.

این شایعه‌ها تا آن‌جا پیش رفت که حتی مجتبی حسینی به آن واکنش نشان داده و از مربیگری اعلام انزجار کرد.

اما فرزاد حاتمی که سابقه بازی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد در مصاحبه‌ای با خبرورزشی در این مورد اظهار نظر کرده و ادعای جالبی را مطرح می‌کند. در ادامه بخشی از این مصاحبه را می‌خوانیم:

ظرف روزهای گذشته موضوعاتی درباره تبانی در هفته‌های پایانی مطرح شده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا ممکن است برخی تیم‌ها در این هفته‌ها دست به تبانی بزنند؟

جالب است که چند فصل پیش این موضوع را خودم به وضوح حس کردم. جلوی پرسپولیس بازی داشتیم ما در همه بازی‌های قبلی با یک مهاجم بازی می‌کردیم ولی در آن بازی که پرسپولیس نیاز به برد داشت با دو فوروارد به میدان رفتیم!

می‌دانید این موضوع بعد از بازی پرسپولیس با پیکان مطرح شد؟

این وصله‌ها اصلاً به مجتبی حسینی نمی‌چسبد. او اهل این کارها نیست. آقای عطابخش مدیرعامل پیکان هم یک فرد لوتی و یک جوانمرد است. اصلاً نباید به این افراد شک کرد ولی همانطور که گفتم خودم به شخصه دیده ام که تیمی مقابل پرسپولیس برنامه تاکتیکی اش را تغییر داد تا پرسپولیس راحت‌تر برنده شود.

واضح است که چند هفته پایانی لیگ امسال پر خواهد بود از حواشی رنگارنگ برای دو تیم پرطرفدار تهرانی و قدرت مدیریت این حواشی و حفظ تمرکز تیمی، عامل مهمی برای تعیین قهرمان این دوره لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وآی وآی عجب افشاگری کرد! تیم با یک مهاجم بازی میکرد ولی جلوی پرسپولیس با دو مهاجم بازی کرد.آه آخ آخ… تموم شد.اگه بایه مهاجم بازی میکرد حتما ده تا به پرسپولیس میزد و پرسپولیس قهرمان نمیشد. میخوای بری رو تیتر خبرگزاری ها دروغهای بهتری رو آماده کن فرزاد.نظرت راجع به اینکه امسال به پرسپولیس که ۵قهرمان متوالی داشته به اندازه پرداخت بدهی هاش هم بودجه ندادن و پنجره ش بسته شد ولی به استقلال اونقدر پول دادن که یک بازیکن فرانسوی یک بازیکن برزیلی یک بازیکن آفریقایی یک بازیکن ازبکستانی و چهار بازیکن تیم مای خرید چیه؟ مگه هردوتا تیم دولتی نیستن؟به نظرت این خیلی بیشتر شک برانگیز نیست تا اینکه یه تیم با یه مهاجم جلو پرسپولیس بازی کرده یا با دوتا؟ تازه مگه پرسپولیس برای قهرمانی با تیمی هم امتیاز بود که لازم باشه با همچین کاری جلو بزنه و بره قهرمان بشه؟ به چه قیمتی خودتونو میفروشید آخه؟

    8
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا