خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار دوستانه تیم ملی امید با عراق

به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی امید با عراق است. تیم ملی امید درحال آماده‌سازی برای مسابقات آسیایی است.

تیم ملی امید کشورمان با سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا درحال آماده‌سازی برای مسابقات آسیایی است. البته همه می‌دانیم که آرزو و هدف اصلی تیم ملی امید حضور در المپیک 2024 پاریس است.

دانش و تجربه مهدوی‌کیا باعث شده که بسیاری امیدوار باشند که این بار فوتبال ایران می‌تواند پس از سال‌ها در رقابت‌ها المپیک حضور پیدا کند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال می‌تواند، اولین محک جدی مهدوی کیا در قامت سرمربی تیم ملی امید باشد. جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال ماه آینده به میزبانی کشور ازبکستان آغاز می شود و تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت.

در همین راستا به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت «اسپورت»، فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی امید این کشور به میزبانی تهران را داده است.

این رسانه عراقی از جزئیات زمان برگزاری دیدار دوستانه امیدهای ایران با این کشور را اعلام نکرده است.

این دیدار دوستانه تیم ملی امید با عراق می‌تواند آمادگی، نقاط قوت و ضعف تیم ملی امید را نشان دهد. امیدواریم که تیم ملی امید با درخشش در این مسابقات نشان دهد که شانس اول صعود از قاره آسیا به المپیک 2024 پاریس است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا