خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقویت و رشد مو با مزوتراپی موی سر

رپورتاژ آگهی

تعداد کمی از خانم‌ها و آقایان وجود دارند که از حجم و ضخامت موی خود راضی هستند. امروزه موهای ما تحت تاثیر آلاینده‌های موجود به ویژه در آب و هوا به شدت آلوده شده‌اند و استرس و تنش بیش از حد نیز موجب افت کیفیت تارهای مو می‌شود؛ همه این دلایل زیبایی طبیعی مو را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. در واقع مو جزو اولین قسمت‌هایی است که تحت تاثیر تغییرات بدن قرار می‌گیرد. جلوگیری از آسیب‌های مو آسان‌تر از مقابله با نتایج آن است، با این حال تعداد کمی از افراد به روش‌های محافظتی متوسل می‌شوند. یکی از روش‌های مراقبتی که با نتایج راضی کننده و استقبال زیباجویان همراه شده است، مزوتراپی مو می‌باشد که در کلینیک تخصصی پوست و مو رز با بالاترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا توسط آقای دکتر رضا روحانی انجام می‌شود. مزوتراپی در صورت انجام صحیح می‌تواند موجب توقف ریزش مو به صورت حداکثری شود.

اهمیت مزوتراپی

مزوتراپی موی سر یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین‌ها، مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم) و مخلوط‌های اسید آمینه مورد نیاز مو به پوست سر انجام می‌شود. این روش باعث می‌شود اجزایی که فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کنند به راحتی در مو وارد شده و به تقویت آن بپردازند. با این روش می توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا مزوتراپی موهای نازک را ضخیم، ریزش مو را متوقف و موهای ضعیف را قوی‌تر و درخشان‌تر می‌کند. این متد برای افرادی که دچار طاسی نشده‌اند اما با ریزش موی زیاد مواجه‌اند نقش کلیدی بازی می‌کند و منجر به افزایش تراکم موهای کف سرشان خواهد شد.

کاربردهای مزوتراپی

افراد تنها زمانی می‌توانند به شدت وخامت وضعیت پی ببرند که تارهای مویشان آسیب ببیند و ریزش مویشان شروع شود. برای حل این مشکلات می‌توان از روش‌های مختلف موضعی همچون ماسک‌های تقویتی مو استفاده کرد؛ اما اگر وضعیت ریزش و کاهش ضخامت به میزان قابل توجهی بدتر شود، روش‌های موثر دیگری همچون مزوتراپی به یاری آنان خواهد شتافت. مزوتراپی به طور کلی برای جوانسازی پوست و تقویت موی سر کاربرد گسترده دارد. مزایای مزوتراپی موی سر عبارت است از:

  1. تزریق مستقیم ویتامین‌ها، فاکتورهای تقویت کننده لایه کراتین پوست و منبسط کننده‌های سطحی مورد نیاز برای رشد و نمو موی سر برای تقویت موهای کم پشت و دچار ریزش.
  2. درمان سبوره پوست سر همراه با جلوگیری از تجزیه غدد سباسه
  3. از بین بردن شوره سر به طور بالقوه
  4. نرم و تقویت کردن پوست‌های سر خشک
  5. کاهش میزان شکنندگی و نازکی مو

عوارض مزوتراپی چیست؟

اگر به یک پزشک آموزش دیده در یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنید، مزوتراپی مو عوارض جانبی جدی برایتان به دنبال نخواهد داشت. در واقع از آنجایی که یک روش غیر تهاجمی است، اکثر افراد می‌توانند بلافاصله پس از انجام مزو به فعالیت‌های معمول و روزانه خود بازگردند! به گفته دکتر روحانی واقعاً هیچ عارضه جانبی چشمگیر و خطرناک برای این روش وجود ندارد و ممکن است کمی ناراحتی یا درد تجربه گردد اما می‌توان میزان آن را با استفاده از کرم‌ها و داروهای مورد تایید کاهش داد. با این حال اگر فرد به هر یک از ترکیبات موجود در کوکتل‌های مزو آلرژی داشته باشد، ممکن است کمی خارش را تجربه نماید که جای نگرانی ندارد.

چه کسی متقاضی مناسب برای مزوتراپی است؟

به معنای واقعی کلمه، هر کسی که ریزش مو را تجربه کند می‌تواند از مزایای بی‌شمار مزوتراپی مو بهره ببرد! در حالی که این درمان در ابتدا برای مبتلایان به آلوپسی تجویز می‌شد (که طی آن جزئی یا کل مو در نواحی خاصی از بدن شروع به ریزش می‌کند) اما الان همه خانم‌ها و آقایانی که مبتلا به ریزش مو هستند می‌توانند از مزو استفاده کنند و دلیلش این است که این نوع درمان فولیکول‌های غیرفعال را تحریک و تغذیه می‌کند. در مقابل، افرادی وجود دارند که انجام مزوتراپی به آن‌ها توصیه نمی‌شود و باید از درمان خودداری کنند، زیرا ممکن است سلامت آن‌ها را مختل کرده و یا آن را بدتر کند. این افراد عبارت هستند از:

  1. خانم‌های باردار و یا شیرده
  2. افرادی که دارای بیماری‌های پوستی و التهابات پوستی باشند
  3. افرادی که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت یا هموفیلی هستند

اهمیت مزوتراپی بعد از کاشت مو

متأسفانه اگر نیازهای پوست سر یا موی شما بعد از کاشت موی طبیعی برآورده نشود، هیچ درمان اضافه‌تری نمی‌تواند تراکم مو را به سر شما بازگرداند. به عبارت دیگر مهم است که دلایل ریزش مو را درک کنید و سپس به دنبال درمان تکمیلی پیشرفته برای جلوگیری از ریزش مو باشید تا نتایج قابل انتظارتان را ببینید. درست است که درصد موفقیت کاشت مو بسیار بالا است، اما آیا می‌دانید که اگر به موهای ایمپلنت شده خود، با رساندن مواد مغذی و تقویتی رسیدگی نکنید بازهم احتمال ریزش حداکثریشان وجود دارد؟ همین امر می‌تواند بیانگر اهمیت مزوتراپی بعد از کاشت مو باشد. به طور کلی بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که برای رسیدن به بالاترین میزان تراکم و ضخامت تار مو، حتما بعد از پیوند موی طبیعی، در زمانی مناسب تعداد مشخصی از جلسات مزوتراپی را انجام دهید تا موهایتان برای رشد و تقویت آمادگی لازم را داشته باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از هزینه و نوبت مشاوره کاشت موی طبیعی و پرتراکم در کلینیک پوست و موی رز با مشاورین بخش زیبایی ما تماس حاصل فرمایید.

مزوتراپی مو در کلینیک پوست و مو رز

مزوتراپی مو یک روش مراقبت از زیبایی محسوب می‌شود که طی آن ویتامین‌ها، مواد معدنی و کوکتل‌های اسید آمینه لازم برای رشد مو را به پوست سر تزریق می‌کنند. کاری که متد انجام می‌دهد این است که فولیکول‌های مو را برای رشد طولی، تعدادی و ضخامتی تقویت کند. این روش همانطور که ذکر شد، روش درمانی به حساب نمی‌آید و به دنبال آن هزینه‌اش تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. در حالت کلی قیمت دقیق مزوی مو به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برخی از این عوامل عبارت هستند از:

  1. میزان ریزش مو
  2. کیفیت داروهای مورد استفاده
  3. تعداد جلسات مورد نیاز
  4. تعداد کوکتل‌های مصرفی
  5. دستمزد پزشک و هزینه‌های مصرفی در مرکز زیبایی

شما هموطنان عزیز در صورت تمایل برای اطلاع از هزینه مزوتراپی موها می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

ترجمه شده از سایت https://www.handeulusal.com/hair-mesotherapy

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا