خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین سرویس زن سری آ ایتالیا دومین خرید خارجی شهداب یزد!

بهترین سرویس زن سری آ ایتالیا دومین خرید تیم شهداب یزد خواهد بود. شهداب در فصل نقل و انتقالات بسیار فعال و پرسروصدا عمل کرده است.

انصاف ورزشی: تیم والیبال شهداب یزد که فصل نقل و انتقالات را با حاشیه‌ها و اعلام خرید بازیکنان بزرگ آغاز کرده بود، حالا دومین خرید خارجی خود را نیز به ثبت رسانده است. شهداب یزد با خرید ستاره‌های خارجی به دنبال این است که در لیگ امسال حریف جدی پیکان باشد، پیکانی که با در اختیار گرفتن ستاره‌های ملی پوش و همچنین سعید معروف به نظر قدرتمند‌تر از همیشه شده است.

به گزارش ورزش سه باشگاه شهداب یزد دونوان ژاورونوک دریافت کننده قدرتی اهل کشور جمهوری چک تیم والیبال مونزای ایتالیا با عقد قراردادی رسمی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به‌عضویت این تیم در آمد.
ژاورونوک در فاکتور‌های سرویس و حمله جزو پنج بازیکن برتر لیگ والیبال سری آ ایتالیا در سال جاری بود و بعد از کاپیتان تیم ملی کانادا دومین خرید خارجی شهداب یزد به‌حساب می‌آید. 

این بازیکن ٢٠٢ سانتی‌متری حالا امید شهدابی‌ها را برای رویارویی با ستاره‌های مشهور تیم والیبال پیکان در جام باشگاه‌های آسیا افزایش داده است.
این در حالی است که پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حضور بازیکنانی همچون لئون و سیمون فوق ستاره‌های تیم‌های لهستانی و ایتالیایی در تیم شهداب به گوش می‌رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا