خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقلالی ها همسر استراماچونی را به ستوه آوردند ؛ التماس همسر سرمربی به کاربران مجازی!

همسر استراماچونی سرمربی پیشین تیم استقلال از رفتار و توهین‌های کاربران مجازی آنچنان خسته شده است که لب به اعتراض گشوده است.

انصاف ورزشی: به نظر می‌رسد رفتار عجیب کاربران ایرانی در فضای مجازی تمامی ندارد! این بار همسر استراماچونی از این رفتارها خسته شده است و در اینستاگرام خود نسبت به این رفتارها واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرورزشی از زمان خروج استراماچونی از ایران، صفحه همسر او با استقبال فراوانی از سوی هواداران استقلال مواجه شد و بیشتر این افراد درخواست‌های خود مبنی بر بازگشت این سرمربی ایتالیایی را در پست‌های پیج او مطرح می‌کردند.

اخیرا دالیا که باردار هم شده از این کامنت‌ها به ستوه آمده و اعلام کرده ساعت‌های متمادی مشغول حذف حرف‌های ناپسند است

عصبانیت همسر استراماچونی از کاربران اینستاگرام

او ساعاتی پیش ۲ استوری منتشر کرد و با زبانی دست و پا شکسته که به نظر می‌رسد متن آن با استفاده از گوگل ترنسلیت نوشته شده از هواداران فوتبال خواسته از توهین دست بکشند و دیگر پیج او را دنبال نکنند.

همسر استراماچونی

باید دید این رفتار عجیب کاربران ایرانی خصوصا با سلبریتی‌های خارجی تا کجا ادامه خواهد یافت. به نظر می‌رسد رفتار ایرانی‌ها در فضای مجازی مشهور شده و این اولین بار نیست که از این دست اتفاق‌ها رخ می‌دهد. حتما ماجرای کامنت‌های کاربران اینستاگرام برای لیونل مسی را به یاد دارید که حتی منجر به عذرخواهی جمشید مشایخی از این بازیکن شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا