خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرط امباپه برای پیوستن به رئال ؛ تردید ستاره برای کهکشانی شدن

شرط امباپه برای پیوستن به رئال مانع جدیدی برای این انتقال جذاب و پرحاشیه شده است. شرط امباپه در واقع به نوعی منتفی شدن شرط رئالی‌ها برای اوست!

انصاف ورزشی: به نطر می‌رسد داستان پیوستن امباپه به رئال تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد و هر لحظه باید منتظر اخبار جدید در این مورد باشیم. در جدیدترین خبرها به نظر می‌رسد هم رئال و هم امباپه برای هم شرط گذاشته‌اند!

به گزارش تسنیم ارزش بسته پیشنهادی رئال مادرید به امباپه به 180 میلیون یورو می‌رسد که شامل پیشنهاد عقد قرارداد به عنوان بازیکن آزاد و 40 میلیون یورو حقوق سالانه می‌شود. امباپه تا این بخش از پیشنهاد رئالی‌ها مشکلی ندارد. مشکل او با آن بخش از پیشنهاد تیم مادریدی است که 50 درصد از درآمدهای حاصل از حق تصویر مهاجم سابق موناکو را می‌خواهد.

ظاهراً از دست دادن 50 درصد درآمدهای تبلیغاتی برای امباپه آن‌قدر زیاد هست که سبب شده که امباپه و وکلای او سایر بخش‌های پیشنهادی که ارزش آن اندازه تمام رقم پرداختی برای انتقال او از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن بود را نادیده بگیرند و به طور جدی نسبت به ماندن در پاریس ترغیب شوند.

رئال مادرید از سال 2000 که دوران نخست ریاست فلورنتینو پرس در این باشگاه آغاز شد، سیاست تصاحب نیمی از درآمدهای تبلیغاتی بازیکنانش به خصوص در مورد بازیکنان بزرگ را به اجرا در آورد. با توجه به همین موضوع بعید به نظر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید بخواهد سیاستش را تغییر دهد مگر اینکه به شیوه‌ای دیگر سعی در جلب نظر امباپه داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا