خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میثم نیلی از پیگیری شکایت منصرف شد

میثم نیلی، در یادداشتی با عنوان «نامه‌ای برای ناکامی دشمنان» که در سایت رجانیوز منتشر شده است، نوشت:

یکم؛ امام عزیز ما می فرمود: «ببینیم کدام رفتار و گفتارمان دشمن را خشنود می‌کند و دولت را نا شاد و دلشکسته و بدانیم که از آن باید پرهیز کنیم.» امیدوارم این دست نوشته، موجب نا شادی دشمنان و خوشحالی دوستان شود.

دوم؛ خود می‌دانم کسی نبوده و نیستم اما به لطف خدا، افتراء و کذب و تهمت ها، روزانه در فضای غبار آلود رسانه ای علیه این بنده ناچیز خدا و امثال او کم نبوده و نیست و طبعا اگر حیثیت و مصلحت بزرگتری در میان نبود از کنار این اتهام بی اساس اخیرهم عبور می نمودم؛ لیکن در این فقره، سکوت را مکمل سناریوی خطرناک دشمن تلقی کرده و با شکایت رسمی به دادگاه ویژه روحانیت سعی نمودم به سهم خودم در تبیین حقیقت و خنثی سازی نقشه رسانه ای بیگانگان علیه نظام و دولت مظلوم اسلامی بکوشم.

سوم؛ خدا را شکر می کنم که با توضیحات مؤمنانه جناب حاج آقای طائب، نقشه شیطانی جبهه رسانه ای آمریکایی، انگلیسی و سعودی در ایجاد شکاف و القای تفرقه در داخل و فتنه گری در میان قوا تا حدودی خنثی و نقش بر آب شد.

چهارم؛ هرچند سخنان قبلی جناب حجة الاسلام حاج مهدی طائب، در فایل صوتی و تصویری بعدی از سوی ایشان، تصحیح و اصلاح شد و بنده را از پیگیری نا مطبوع آن شکایت منصرف نمود، اما حواشی این چند روزه و هیجان و ولع جبهه رسانه ای دشمنان ملت، چندباره به همه ما نشان داد که آنان تا چه اندازه مشتاقانه مترصد کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به افکار عمومی، امید و ایمان مردم عزیز ایران و مترقب خدشه به چهره نورانی نظام و مقام ولایت اند.‌ توجه به این مطلب اولا برای همه مسئولان ارشد کشور و ثانیا برای همه کسانی که مثل ما صاحبان تریبون و رسانه و منبر هستند، اهمیتی مضاعف خواهد داشت.

پنجم؛ وَمَا أُبَرِّىءُ نَفْسِي إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّيَ … به او پناه می برم و از او توفیق و یاری می جویم. وفقنا الله لمرضاته

سرباز کوچک انقلاب اسلامی، میثم نیلی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا