خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 19 اردیبهشت 1401

دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن امروز از ساعت 18:30 به مصاف هم می‌روند. پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 19 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پرسپولیس رده دومی و 53 امتیازی که حالا اختلافی 4 امتیازی با صدرنشین دارد امید زیادی به پیروزی برابر ذوب‌آهن دارد. برای پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 19 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 19 اردیبهشت 1401

پرسپولیس امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهنی می‌رود که فصل قبل را در شرایطی به پایان رساند که به زحمت در لیگ برتر ماندنی شد. تیم اصفهانی که تا همین چندسال پیش از غول‌های فوتبال ایران و در مواردی آسیا بود این روزها اصلا حال و وضع خوشی ندارد و حالا به تیمی میانه جدولی و متوسط بدل شده است.

پرسپولیس هم که 5 سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شد، امسال با جدایی چند تن از ستارگان مهمش و بحران‌های دیگری که از سر گذراند تا حد زیادی از کورس قهرمانی جا ماند، اما همچنان امیدوار است.

پرسپولیس در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 تساوی و 1و شکست ثبت کرده و ذوب آهن با 3 پیروزی و 2 شکست در 5 بازی آخر به مصاف رقیب خود می‌رود.

در 5 تقابل آخر دو تیم نیز 2 بار پرسپولیس و 1 بار ذوب‌اهن پیروز بوده‌اند. 2 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن 19 اردیبهشت 1401 را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ذوب آهن 19 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا