خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تساوی بد موقع پرسپولیس ؛ تارتار خودش را ثابت کرد

تساوی بد موقع پرسپولیس در برابر شاگردان مهدی تارتار باعث شد تا این تیم دو امتیاز حیاتی را از دست بدهد که در کورس قهرمانی اثر زیادی دارد.

به گزارش انصاف ورزشی دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

در نیمه‌ی اول این مسابقه شاگردان تارتار با ارائه‌ی یک بازی برتر خیلی زود توسط باقرپسند به گل رسیدند و حتی می‌توانستند اختلاف را بیشتر کنند؛ اما شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس در نیمه‌ی دوم بازی بسیار خوبی انجام دادند و خیلی زود توسط تمیروف به گل رسیدند. قرمزها در ادامه بازی نیز فرصت‌های بسیاری برای به دست آوردن پیروزی داشتند اما با کم دقتی شاگردان یحیی دو امتیاز مهم در فولادشهر پرپر شد.

این مساوی باعث شد تا مهدی تارتار از زیر فشار و هجمه‌ای که به سبب سابقه‌ی بازی وی در پرسپولیس بر او وارد می‌شد خارج شود، تارتار با متوقف کردن تیم سابق خود جواب بسیاری از شائبه‌ها و حرف‌ها را محکم داد.

حالا با این تفاسیر، تیم استقلال اگر بتواند در ورزشگاه آزادی از پس تیم شهرخودرو مشهد بربیاید، دوباره فاصله در صدر به شش امتیاز خواهد رسید و آبی‌های پایتخت به قهرمانی در این فصل فوتبال ایران نزدیک‌تر خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا