خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرسپولیس سپاهان در سیرجان ؛ سرگیجه‌ی عجیب سازمان لیگ

پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر محل برگزاری دیدار مهم هفته بیست و هفتم لیگ برتر، سرانجام پرسپولیس سپاهان در سیرجان برگزار خواهد شد.

شمار می‌آید، اما از اواسط دهه هشتاد، این دیدار حتی از دربی پایتخت نیز پرحاشیه‌تر و پرتنش‌تر برگزار شده است، به شکلی که تقریبا باید هر فصل دوبار شاهد حواشی گوناگون برای برگزاری این بازی باشیم.

اما پس از حواشی فصل پیش، کمیته انضباطی در حکمی اعلام کرد که که بازی‌های رو در روی این دو تیم در این فصل در ورزشگاه بی‌طرف برگزار خواهد شد و بر همین منوال تیم سپاهان اصفهان در شهر اراک از قرمزها پذیرایی کرد. دیداری که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

اما میزبانی بازی برگشت تبدیل به معضلی عجیب شد به نحوی که پرسپولیس چند شهر از جمله مشهد، تبریز، انزلی و سیرجان را به عنوان میزبان معرفی کرد اما همگی این شهرها به دلایلی یا از میزبانی سر باز زدند و یا شرایط برای میزبانی آن‌ها فراهم نشد. تا جایی که حتی پس از اعلام ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان میزبان، تبریزی‌ها اعلام کردند شرایط میزبانی ندارند.

حالا و پس از کشمکش‌های بسیار به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ دقایقی قبل اعلام کرد مسابقه پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه 24 اردیبهشت ساعت 21:50 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود.

با این تفاسیر باید دید که سر انجام این دیدار در سیرجان برگزار می‌شود یا بازهم مشکلی بر سر برگزاری این دیدار ایجاد خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر پرسپولیس با ۵۴ امتیاز در رتبه دوم و سپاهان نیز با ۴۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا