خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گوگل آیفون را تخریب کرد

گجت‌نیوز نوشت: برخی از طرفداران آیفون‌های اپل، اپل گوشی‌های خود را بهترین، بی‌نقص‌ترین و فوق‌العاده‌ترین اتفاق در دنیای تکنولوژی می‌دانند اما حالا تبلیغ جدید پیکسل گوگل این جا است تا آیفون بازها را عصبانی‌تر از همیشه کند!

با این که اپل همچنان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان است و فروش محصولاتش در اکثر مواقع رو به رشد بوده اما حالا چند سالی است که با پیشرفت فوق‌العاده گوشی‌های اندرویدی، پرچمدارهای اپل بیش از همیشه مورد تمسخر قرار می‌گیرند. سامسونگ و شیائومی معمولا تنها شرکت‌هایی بودند که قابلیت‌های جذاب گوشی‌هایشان را به رخ آیفون می‌کشیدند اما حالا پیکسل گوگل هم به این لیست اضافه شده است. گوگل در جدیدترین تبلیغش، با طنزی گزنده آیفون‌های اپل را هدف گرفته است.

ویدیو تبلیغ گوگل پیکسل و تخریب آیفون اپل؛ درد دل دوستان صمیمی!

در جدیدترین تبلیغ گوشی‌های قدرتمند پیکسل گوگل،‌ شاهد یک سناریو جذاب هستیم. در این ویدیو، آیفون ۱۴ پرو مکس اپل و پیکسل ۷ پرو، دوستان صمیمی هستند که یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد درباره مشکلات و ضعف‌هایش با دیگری صحبت کند.

در ادامه گفتگوی شاعرانه این دو گوشی شروع می‌شود و آیفون اپل از مشکلات و حسادت‌های بیشمارش صحبت می‌کند. آیفون ۱۴ پرو مکس به رقیبش می‌گوید از زمانی که چهارده ساله شده، دنیا را جور دیگری می‌بیند. سپس از ضعف‌های دوربینش در مقایسه با پیکسل ۷ پرو صحبت می‌کند. در نهایت هم آیفون بیچاره اپل فرصتی برای پایان صحبت‌هایش پیدا نمی‌کند و شارژش تمام می‌شود.

هر چند این ویدیو طنز است اما واقعیت‌های جذابی را در خود جای داده است. گوشی‌های آیفون هر چند در زمینه فیلم‌برداری یکی از بهترین‌های بازار هستند اما از نظر ویژگی‌های دوربین، نقاط ضعف و کمبودهای زیادی دارند. در کنار این موضوع ویژگی‌های هوش مصنوعی پیکسل گوگل چندین مرحله بالاتر از این ویژگی‌ها در آیفون است.

اگر به سری گوشی های پیکسل گوگل علاقمند هستید، این مطالب برای شما هستند!

به نظر شما و با وجود این توضیحات، چرا همچنان آیفون های اپل فروشی فوق‌العاده را تجربه می‌کنند و پیکسل گوگل حتی در رویاهایش هم نمی‌تواند به میزان فروش آیفون برسد؟ به پایین این صفحه اسکرول کنید و در بخش نظرات، پاسخ‌های خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا