خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست ؛ بچه غول در منچستر

ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست تا خریدهای پرخرج گواردیوالا باز هم ادامه داشته باشد. خریدهایی که تا به اینجا هیچ حاصلی برای پپ در اروپا نداشته است.

انصاف نیوز: هنوز چند روز از ناکامی من‌سیتی در مسیر صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نگذشته است که حالا خبر پیوستن هالند به من‌سیتی به طور رسمی منتشر شد. هالند که بسیاری او را فوق‌ستاره آینده فوتبال و جایگزین مسی و رونالدو می‌دانند برای انتخاب تیم جدیدش مدت‌ها فکر و مشورت با افراد مختلف را از سر گذراند تا در نهایت به منچسترسیتی بپیوندد.

به گزارش خبرورزشی منچستر سیتی سرانجام موافقت نهایی باشگاه دورتموند را برای انتقال هالندستاره ۲۱ نروژی گرفت و این بازیکن از تابستان آینده پیراهن آبی‌آسمانی را برتن خواهد کرد. این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد با باشگاه آلمانی توافق صورت گرفته و از یکم جولای ۲۰۲۲ هالند رسماً بازیکن سیتیزن‌هاست. گفته می‌شود مبلغ ۶۰ میلیون پوند برای فسخ قرارداد این بازیکن به باشگاه دورتموند پرداخت شده و حقوق این بازیکن هم طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی ۳۷۵ هزار پوند در هفته خواهد بود. همچنین قرارداد او ۵ ساله و بدون بند فسخ است.

آلف اینگ هالند، پدر ارلینگ هم بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ پیراهن منچسترسیتی را پوشیده بود و حالا پسرش هم به تیم او در لیگ برتر انگلیس ملحق خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا