خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال بازگشت ترامپ به توییتر

باشگاه خبرنگاران نوشت: ایلان ماسک از احتمال بازگشت رئیس‌جمهور سابق آمریکا به شبکه اجتماعی توییتر خبر داد.

«ایلان ماسک» صاحب جدید شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد قصد دارد تحریم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در توییتر را لغو کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره نوشت: « ایلان ماسک می‌گوید ممنوعیت توئیتر برای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا یک اشتباه بود و او آماده است حساب کاربری ترامپ را لغو ممنوعیت کرده و به او بازگرداند.»

ایلان ماسک در ادامه افزود: «من فکر می‌کنم از نظر اخلاقی تصمیم بدی بود که واضح و در نهایت حماقت رفتار کنیم. ممنوعیت دونالد ترامپ درست نبود، من فکر می‌کنم که این یک اشتباه بود. این اقدام بخش بزرگی از کشور را از خود بیگانه کرد و در نهایت منجر به بی‌صدایی دونالد ترامپ نشد.»

توییتر مدت کوتاهی پس از حمله به کنگره آمریکا در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۱ پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ترامپ را برای همیشه از استفاده این شبکه اجتماعی ممنوع کرد و گفت پست‌های رئیس جمهور سابق آمریکا در این پلتفرم می‌تواند خشونت بیشتری را تشویق کند.

ایلان ماسک با توییتر در اواخر ماه گذشته میلادی در معامله‌ای به ارزش تقریباً ۴۴ میلیارد دلار به توافق رسید تا تمام سهام باقی مانده این شرکت را خریداری کند.

اما ترامپ مدت کوتاهی پس از تایید قرارداد ماسک برای خرید توییتر گفت که او حتی در صورت دعوت مجدد هم به این پلتفرم باز نخواهد گشت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا