خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت پرونده بازیکن گابنی گل گهر ؛ جلسه اعاده دادرسی برگزار شد

طی روزهای اخیر شایعات پرونده پیچیده باشگاه گل‌گهر بار دیگر ورد زبان‌ها شده و بر همین اساس در این مطلب به آخرین وضعیت پرونده بازیکن گابنی گل گهر می‌پردازیم.

انصاف ورزشی: همه چیز از آن جایی شروع شد که اریک بایناما بازیکنی گمنام از کشور گابن بدون آن که چهار بازی ملی داشته باشد با تیم گل گهر سیرجان قرارداد بست و طبق قوانین داخلی فوتبال ایران او بدون این تعداد بازی ملی حق حضور در مسابقات را نداشت اما در عین ناباوری مدارکی غیر واقعی مورد تایید فدراسیون قرار گرفت و این بازیکن در لیگ بازی کرد.

این موضوع منجر به شکایت تیم های استقلال، پیکان و سپاهان شد که این بازیکن گابنی در مقابل آن‌ها به میدان رفته بود و در نتیجه این شکایات، سه بازی سه صفر بر روی دست گل گهر و امیر قلعه‌نوعی باقی ماند اما جنجال‌های این رای و این پرونده از آنجا که در معادلات بالای جدول نیز به نوعی تاثیرگذار بود، بسیار بسیار زیاد شد و تا الان که کم کم به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم نیز گریبان فوتبال ایران را رها نکرده هست. حالا پس از پذیرش درخواست اعاده دادرسی باشگاه گل گهر ورزش سه از برگزاری جلسه اعاده دادرسی در کمیته استیناف خبر می‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، در پی اعتراض باشگاه گل گهر به تایید رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به کمیته استیناف درخواست اعاده دادرسی باشگاه کرمانی را قبول کرد و در چنین شرایطی پرونده بار دیگر توسط کمیته استیناف مورد بررسی قرار می گیرد. با قبول این درخواست هم چنین باشگاه گل گهر از ارایه شکایت به دادگاه بین المللی ورزش خودداری کرد.

اما در جلسه کمیته استیناف امیر قلعه نویی و مدیر عامل باشگاه گل گهر حضور پیدا کردند و در این جلسه باشگاه گل گهر بار دیگر از اعضای کمیته استیناف درخواست کرد که فایل صوتی این پرونده را گوش کنند. در این فایل صوتی غلامرضا رفیعی مشاور وقت حقوقی فدراسیون فوتبال خطاب به یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می گوید در این پرونده اشتباه اصلی از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است.

گفتنی است کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال استعلام بازیکن گابنی را تایید کرده است و بر همین اساس سازمان لیگ کارت بازی بازیکن مورد نظر را صادر کرده است. حال باشگاه گل گهر می گوید اگر فدراسیون فوتبال به نادرستی مدارک این بازیکن پی برده است باید مانع از حضور این بازیکن در ترکیب تیم می شده و او را محروم می کرده و کسر 7 امتیاز تیم درست نبوده است. اما در بررسی این پرونده کمیته انضباطی بازیکن خارجی تیم گل گهر را مصداق بازیکن غیر مجاز بر شمرده و بر همین اساس در بازی هایی که او حضور داشته نتیجه را 3-0 به سود حریفان تغییر داده و در نهایت 7 امتیاز از تیم گل گهر کسر شده است.

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف در خصوص جلسه اعاده دادرسی با حضور امیر قلعه نویی و اسفندیارپور، مدیر عامل باشگاه گل گهر می گوید: «جلسه محرمانه‌ای برگزار شد و این فایل صوتی را برای ما پخش کردند. بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم آمدند و صحبت کردند که جلسه خوب و دوستانه‌ای بود. ما روزهای سه شنبه جلسه داریم ولی هر زمانی که علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف تشخیص بدهد نیاز به جلسه بیشتر است، حتما شرکت می‌کنیم. زمان صدور رای هم با تشخیص رئیس کمیته مشخص می‌شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در فایل صوتی ارایه شده غلامرضا رفیعی توصیه‌ای به اعضای کمیته استیناف داشته یا خیر می گوید:«کسی جرات ندارد به کمیته استیناف توصیه‌ای کند. صوت را شنیده‌ایم و در مورد محتویات آن صحبت نمی‌کنم. ان‌شاالله حکم صادر شود، همه چیز مشخص خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا