خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داریوش یزدانی مربی بارسلونا شد

بازیکن شیرازی سابق استقلال، تیم ملی فوتبال ایران و بایرلورکوزن، داریوش یزدانی مربی بارسلونا شد و رسماً به آکادمی این تیم پیوست.

انصاف ورزشی : داریوش یزدانی هافبک سابق شیرازی استقلال تهران و تیم ملی ایران است که کار خود را از برق شیراز شروع کرد با استقلال چهره شد در تیم ملی بازی کرد و حتی لباس بایرلورکوزن راهم به تن کرد. یزدانی در سالهای آخر فوتبال خود موفق به قهرمانی به همراه علی دایی با تیم سایپا شد. این بازیکن سابق تیم ملی سال آخر فوتبال خود را در لس‌آنجلس بلوز ایالات متحده آمریکا گذراند و پس از آن تصمیم گرفت زندگی در همین کشور ادامه دهد.

یزدانی در دوران پس از بازنشستگی خود مدارج مختلف مربیگری را گذراند و تلاش کرد در این حوزه نیز بدل به یک چهره خبره شود. حالا اما خبر می‌رسد داریوش یزدانی هافبک محبوب سالهای نه‌چندان دور و نه‌چندان نزدیک فوتبال ایران به آکادمی بارسلونا پیوسته و قرار است به عنوان مربی در رده‌های پایه‌ی این باشگاه کاتالونیایی فعالیت کند.

 به گزارش طرفداری، داریوش یزدانی بازیکن سابق تیم استقلال، به عنوان مربی تمرین دهنده رده سنی 11 تا 15 سال بارسلونا انتخاب شده است.

داریوش یزدانی
داریوش یزدانی

حال باید ببینیم یزدانی جوان تا چه حد می‌تواند در این باشگاه موفق عمل کند و آیا می‌تواند آینده‌ای درخشان برای خود در مربیگری فوتبال رقم بزند یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا