خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | توضیحات عبدالملکی پیرامون گرفتن یارانه ماه های قبل

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف، یه پیشنهاد دارم، لطفاً تمام اقلامی را که دولت ادعا کرده بابت آنها یارانه پرداخت میکند، بعلاوه تاریخ قطع یارانه آنها و افزایش قیمتی را که دولت بر آن اقلام اعمال کرده، در محلی امن که البته قابل دسترس و استخراج هم باشد، ثبت کنید.
    همانگونه که احتمالا اطلاع دارید از زمانی که قیمت هر قرص نان یکصد تومان بود، دولت ها مدام ادعا میکردند که بابت آرد و نان یارانه پرداخت میکنند و درست بهمین بهانه دولت سیزدهم قیمت نان را افزایش میدادند تا الان که قیمت نان لواش شده یکهزار تومان و سنگک حداقل سه هزار تومان، باز هم دولت میگوید بابت نان یارانه پرداخت میکند که طبق اصول مورد ادعایشان بایستی این یارانه قطع شود. یعنی از آن موقع تاکنون مدام قیمت نان را افزایش داده اند بدون اینکه ظاهراً یارانه اش را بردارند؛ و اکنون نیز با همین ادعا نان و فرآورده های آردی را برای چندمین بار گران کردند و افزایش قیمت سرسام آوری را به آن اعمال.
    بهمین دلیل میگویم باید در جایی این اقلام و تاریخ قطع یارانه مورد ادعای دولت و افزایش قیمت آنها ثبت شود تا چنانچه در آینده (ای که چندان دور هم نخواهد بود) دولت باز هم هوس افزایش قیمت این اقلام را کرد، دروغش فاش و اعلام شود.(اگرچه اینان آنقدر بی چشم و رو هستند که خیالی برایشان نیست، اما برای عده ای که شاید کلاه سرشان رفته، مؤثر باشد و اصل داستان را بفهمند.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا