خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ازدواج پژمان جمشیدی علنی شد؛ همسر بازیکن سابق پرسپولیس کیست؟

ستاره اسبق پرسپولیس که در سالیان اخیر به خاطر نقش‌هایش در دنیای سینما شناخته شده اخیرا متاهل شده است. خبر ازدواج پژمان جمشیدی را یکی از دوستان نزدیکش اعلام کرده است.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از فوتبالی، بازیکن اسبق پرسپولیس و ستاره دنیای تلویزیون، سینما و تئاتر بالاخره به جرگه متاهلان پیوسته است. این فوتبالی سابق این روزها در سینمای ایران درخشش خاصی دارد و چندی پیش حتی تا آستانه کسب سیمرغ در جشنواره فجر هم پیش رفت.

پژمان جمشیدی که حضور فوق‌العاده موفقی در دنیای سینما داشته و اینروزها با نمایش آن سوی آینه روی صحنه تئاتر حضور دارد، سوژه خبر بسیار مهمی بود که دیشب در برنامه خندوانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعلام شد.

آنهایی که این برنامه را دیدند، حتما متوجه آن بخش از صحبتهای سام درخشانی – زوج هنری جمشیدی – شدند که خبر ازدواج پژمان جمشیدی را اعلام کرده است.

گویا جمشیدی چند ماه قبل نامزد کرده و احتمالا طی چند هفته آینده به صورت رسمی این موضوع را اعلام خواهد کرد. همسر بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، مثل او اهل دنیای هنر و حتی ورزش و فوتبال نیست ولی گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه ای بالای ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان اقتصادی در حوزه تبلیغات محسوب می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا