خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پردرآمدترین ورزشکاران جهان 2022

لئو مسی بار دیگر در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان 2022 که توسط نشریه فوربس منتشر شده در صدر قرار گرفته است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از فوتبالی لئو با احتساب درآمد سالانه 130 میلیون دلار (به صورت خالص و بدون احتساب مالیات) در یک سال اخیر از نظر نشریه فوربز عنوان پردرامدترین ورزشکار دنیا را کسب کرد. لئو که در سال 2019 نیز صدرنشین این رنکینگ بود، دوباره در رده اول قرار گرفته است.

مسی در این فصل 75 میلیون دلار از پی اس جی دریافت کرده است که حقوقش نسبت به دوران حضورش در بارسلونا کمتر است اما قراردادهای تبلیغاتی اخیرش باعث شده تا جای کانر مک گرگور رزمی کار ایرلندی را بگیرد که سال گذشته صدرنشین بود.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد با درآمد 115 میلیون دلاری در این رده بندی سوم است. بین این دو، لبران جیمز بسکتبالیست تیم لیکرز با درآمد 121.2 میلیون دلاری قرار دارد که بالاترین رکورد را در میان بازیکنان تاریخ NBA از نظر درآمد ثبت کرده است. لبران به دهمین ورزشکار تاریخ تبدیل شد که از درآمد 100 میلیون دلار در یک سال عبور می کند، مسی و رونالدو تا کنون پنج بار از این رکورد عبور کرده اند.

نیمار با 95 ، استفن کری با 92.8 ، کوین دورانت با 92.1، راجر فدرر با 90.7، کانلو آلوارز با 90 ، تام بردی با 83.9 و جیانیس آنتتوکومپو با 80.9 میلیون دلار در رده های چهارم تا دهم پردرآمدترین ورزشکاران دنیا هستند. سه فوتبالیست و چهار بسکتبالیست در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان 2022 حضور دارند. نکته جالب دیگر مربوط به فدرر است که با وجود مصدومیت در ماه های اخیر همچنان در رده هفتم قرار دارد چرا که درآمدهای تبلیغاتی نجومی دارد.

ده ورزشکار پردرآمد جهان در یک سال اخیر روی هم 992 میلیون دلار درآمدزایی کرده اند که ده نفر برتر نسبت به سال 2021 با افت شش درصدی همراه شده اند. مک گرگور سال گذشته 180 میلیون دلار درآمد داشت که حالا در میان ده نفر برتر نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا