خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دالاس ماوریکس فینیکس سانز پلی‌آف NBA

دو تیم فینیکس سانز و دالاس موریکس از ساعت 6 صبح 23 اردیبهشت به مصاف هم می‌روند. پخش زنده دالاس ماوریکس فینیکس سانز را با ما ببینید.

دو تیم فینیکس سانز و دالاس ماوریکس امشب در ششمین تقابل خود در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در 5 تقابل پیشین، 3 بار فینیکس و 2 بار موریکس برنده بازی بوده‌ است. برای پخش زنده دالاس ماوریکس فینیکس سانز با ما همراه باشید.

پخش زنده بسکتبال NBA: دالاس ماوریکس فینیکس سانز

دو تیم فینیکس و ماوریکس در طول فصل عادی NBA اوضاع نسبتا متفاوتی داشتند. سانز پرستاره با 64 پیروزی و تنها 18 شکست با اقتدار در صدر جدول کنفرانس غرب قرار گرفت تا به پلی‌آف برسد و از شانس‌های اصلی قهرمانی قلمداد شود.

از سوی دیگر ماوریکس با 52 پیروزی و 30 شکست نهایتا در جایگاه چهارم کنفرانس قرار گرفت و با درخشش لوکا دونچیچ به پلی‌اف رسید.

سانز در مرحله اول پلی‌اف با نتیجه مجموع 4 بر 2 نیو اورلینز پلیکنز را از میان برداشت و ماوریکس هم با نتیجه 4 بر 2 یوتا جز را حذف کرد. حال باید دید آیا سانز می‌تواند صعود خود به فینال کنفرانس شرق را قطعی کند یا دونچیچ و یاران همه چیز را به تساوی و بازی هفتم می‌کشانند!

برای تماشای پخش زنده بسکتبال فینیکس سانز و دالاس ماوریکس 23 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 6:00 صبح از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال سانز موریکس 23 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا