خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت خانه های نوساز «بالاشهر» تهران

اقتصاد آنلاین نوشت: شمال تهران به علت داشتن آب و هوای خوب و لوکس بودن خانه‌ها، جزو مناطقی است که مورد نظر برخی از سرمایه‌گذاران و خریداران مسکن است.در این گزارش خانه های نوساز شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر در این مناطق به شما کمک کنیم. 

خانه‌ای نوساز در تجریش که متراژی معادل ۷۶ متر داشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، ارزشی معادل ۶ میلیارد و ۹۹۵ هزار تومان دارد. همچنین خرید خانه‌ای نوساز در همین منطقه که ‌۱۰۲ متر باشد و ۲ خواب هم داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

برای خرید واحدی نوساز در الهیه که ۱۹۰ متر باشد و ۳ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

خانه‌ای ۲۶۱ متری در زعفرانیه ک نوساز باشد و ۳ خواب نیز داشته باشد، قیمتی بالغ‌بر ۳۷ میلیارد تومان داد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محمودیه را دارید، واحدی ۱۸۵ متری که نوساز باشد و ۳ خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در فرمانیه که متراژ آن ۲۲۰ متر باشد و ۳ خواب داشته باشد، در روزهای اخیر با قیمتی بالغ‌بر ۳۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت آپارتمانی نوساز در ولنجک که ۴۰۰ متر باشد و ۴ اتاق خواب داشته باشد نیز معادل ۹۰ میلیارد تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های نوساز شمال تهران چند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا