خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین سرعتی زن جهان به شهداب یزد پیوست

در ادامه خریدهای پرسروصدای نمایندگان ایرانی برای جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۲۲ تهران، روبرت لندی سیمون بهترین سرعتی زن جهان به شهداب یزد پیوست.

انصاف ورزشی: مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا قرار است از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور ۸ تیم در تهران برگزار شود و دو تیم شهداب یزد و پیکان تهران نمایندگان ایران در این رقابت‌ها خواهند بود.

این دو تیم فینال فصل پیش لیگ والیبال را برگزار کردند که یزدی‌ها موفق به قهرمانی در تهران شدند؛ اما حالا این دو تیم به شکل عجیبی خود را برای رقابت‌های باشگاه‌های آسیا آماده کرده‌اند. پیکانی‌ها با جذب اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، محمد موسوی و سعید معروف یک ترکیب مخوف را برای این رقابت‌ها مهیا ساخته‌اند و یزدی‌ها نیز بیکار نماندند و با خرید دو چهره سرشناس یعنی جان‌ گردن پرین و ژاورونوک دونوان سعی کردند از حریف جا نمانند.
اما خرید سوم آن‌ها اسمی است که همین چند روز پیش با لوبه ایتالیا توانست قهرمان سری‌آ معتبرترین لیگ والیبال جهان شود و شاید بتوان گفت بهترین سرعتی زن حال حاضر جهان است؛ سوپراستار کوبایی روبرت لندی سیمون!

به گزارش میزان، با اعلام مدیریت باشگاه شهداب يزد و پس از توافقات نهایی، روبرت لندی سیمون بهترین مدافع وسط حال حاضر دنیای والیبال و یکی از ارزشمندترین بازیکنان دنیا با عقد قراردادی رسمی برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۲ رسما به اين تیم ايرانى پیوست.

سيمون به عنوان بهترین سرعتی زن جهان توانست به همراه تیم لوبه ایتالیا عنوان قهرمانی رقابت های لیگ والیبال سری آ ایتالیا را به دست آورد و عنوان ارزشمند ترین بازیکن (MVP) این رقابت ها را نیز از آن خود کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا